אברי גלעד הצטרף לפייסבוק והצית סערה

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה אברי גלעד, הצטרף ביום חמישי האחרון לפייסבוק, וצבר תוך זמן קצר אלפי אוהדים. שעות ספורות לאחר השקת החשבון החדש – כבר הספיק גלעד להצית סערה, לאחר שפרסם פוסט ובו תקף את ההשתלטות הבדואית על הנגב (דיגיטל, אינטרנט)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אברי גלעד (צילום: פלאש 90)

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה אברי גלעד, חנך ביום חמישי האחרון עמוד פייסבוק רשמי בו הבטיח להביא "מחשבות שלא הגיעו לשידור, חוקי מדינת דרקוניה", וכן לקיים "דיאלוג ממוקד עם מי שבא לו לדבר איתי".

את תיאור הדף חתם גלעד במילים: "פייסבוק. אומרים שפעם יצא מזה משהו".

שעות לאחר פתיחת העמוד החדש שזכה לפופולאריות רבה ברשת ולאלפי 'לייקים' ו'שיתופים', גלעד כבר הספיק להסתכסך עם חלק מאומת האינטרנט, לאחר שפרסם פוסט בו תקף את ההשתלטות הבדואית על הנגב.

גלעד כתב: "חזרתי מסיור עם עמותת רגבים בנגב. אני מזועזע ממה שראיתי. הנגב- אין אותו יותר. הבדואים השתלטו על כולו".

"בכח הזרוע, בעבריינות חסרת בושה, בחוצפה שנענית בפחד והנמכת קומה, לקחו הבדואים את כל הנגב. מצחיק, כשנוסעים לבאר שבע או ערד בחיים לא נכנסים ללקיה, ח'ורה וכל העיירות הבדואיות. היום סוף סוף נכנסתי".

"לא יאומן. למתיישבי חוות הבודדים עושים את המוות, ולבדואים מתירים ע"י התעלמות לקחת כל אדמה שבאה להם, לבזוז כל רכוש שמתאים להם, להצית רכוש של מי שלא מתאים להם, לאיים ברצח על כל מה שזז, לזרוק רימונים, לשאת נשק, לתקוף כלי רכב, מה לא".

"ואחרי כל זה בא בני בגין, איש עתיר זכויות אבל אשכנזי מדי למרחב שדרומית לקרית גת, ומציע להם 63% מהשטח שהם טוענים, ללא כל הוכחה קבילה על בית משפט, שהוא שלהם".

"חייבים לעצור את מתווה בגין מיידית, חייבים לכבוש מחדש את הנגב, חייבים שלכל אזרח במדינה יהיה חוק אחד, ליהודי סוגר מרפסת ולבדואי שמגדר חמישה דונם בגדר בגדר שגנב מעומר וזה שלו מאותו רגע, ואוי ואבוי למי שינסה להכנס. חוק אחד".

גלעד התחייב: "זה יהיה הנושא המוביל של הדף הזה, עד שיבוא נושא אחר".

כצפוי, דבריו של גלעד, הציתו סערה ברשת הפייסבוק, וגולשים רבים המזוהים עם השמאל, כמו גם גולשים המזוהים עם הימין שהתוקפנות שהושמעה בדבריו של גלעד לא ערבה לאזניהם – גינו את דבריו.

גלעד, שקרא כי כונה על ידי המגיבים השונים בתואר "גזען" הגיב לגולשים הזועמים, ואמר בין היתר: "קראתי בתגובות את המילה גזען כמה פעמים. חייכתי. אחת התכניות הכי מרגשות שעשיתי בימיי כאיש טלוויזיה היתה פרוייקט מדהים ברהט, כשלקחתי תלמידי שכבה שלמה ליום כיף בחרמון וכשהם לא היו בבית הספר בניתי להם כיתת מחשב. זה לא עבר בקלות בערוץ 2, הפרוייקט הזה, אבל התעקשתי, כי אני גזען כזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר