לוס אנג'לס: בית ספר שכר חברה למעקב אחר תלמידיו ברשת

בית ספר בלוס אנג'לס, החליט לשכור שירותים של חברת ניטור, וזאת לצורך מעקב אחר תכנים אותם מעלים תלמידים לרשת. על פי החברה, המעקב מנע מוות של אחר התלמידים (דיגיטל)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

תופעות ההולכות ונשנות של גילויי אלימות ובריונות ברשת האינטרנט, מביאים את מנהליו של בית ספר בלוס אנג'לס ליוזמה מיוחדת: תשלום לחברת ניטור שתעקוב אחר התלמידים המשתמשים ברשת.

בית הספר שספג ביקורות בגלל היוזמה, שילם על פי הדיווח בדיילי מייל, סכום של 40 אלף דולרים לחברת ניטור, בכדי שזאת תעקוב אחר פעילותם של אלפי תלמידים ברשת האינטרנט.

במהלך הבדיקה, עקבה החברה אחרי פרסומים של התלמידים ברשת, ובדקה האם התכנים המועלים על ידיהם כלולים ביטויים אלימים. הבדיקה אגב, נערכה בפייסבוק וטוויטר, ובכל הזירות השונות של המדיה החברתית.

הסיבות לזעם ולביקורת כלפי בית הספר מובנות, אחרי הכל מדובר במידה מסויימת בחדירה לפרטיותם של בני הנוער. מצד שני, המעקב אחר תלמידים וגילויים של כאלה הנוהגים בבריונות ברשת, עשוי לגרום לבית הספר לזהות מצבים מסוכנים, ולמנוע אותם.

בבית הספר מצדיקים את השימוש בחברת הניטור, ואומרים כי ההחלטה התקבלה לאחר שני מקרים בהם תלמידים בבית הספר שלחו יד בנפשם. בחברה המבצעת את המעקב אמרו כי מאז החל המעקב, נמנע מותו של אחד התלמידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות