רץ בוואטסאפ: פינדרוס לא עונה לפעילי 'טוב בירושלים'

סרטון שהפיקו פעילי טוב בירושלים זכה לתפוצה רחבה באפליקצית המסרים המיידים "וואטסאפ". בסרטון: יד אלמונית דופקת על דלת לשכתו של חבר המועצה החרדי ולא זוכה למענה (ברשת)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך)

הבחירות לרשויות המקומיות מספקות גם הזדמנויות לקמפיינים וירליים עם קריצה בצידם, ולשעשוע אל מול הררי המלל והסיסמאות מלאות הפאתוס.

הזדמנות כזאת מספקים כמה פעילים של 'טוב לירושלים' בסרטון שהפיקו ואשר נהפך תוך דקות לווירלי, תוך שהוא זוכה לאלפי שיתופים באפליקציית המסרים המידיים וואטסאפ.

בסרטון נראית יד אלמונית דופקת על דלתו של ראש רשימת 'יהדות התורה' בירושלים יצחק פינדרוס, אך פינדרוס לא פותח.

הסרטון מגיע על רקע קמפיין "הדלתות הפתוחות" של 'יהדות התורה' במסגרתו חולק פלאייר ועליו עשר דלתות פתוחות עם שמות מועמדי הרשימה.

גורם בדגל התורה אמר בתגובה ל'כיכר השבת' כי "יש בארסנל שלנו קמפיין מוכן עם שאלות למר ורדיגר..'איפה הכסף', חידון לציבור - מי זוכר דבר אחד שעשית כשהיית חבר מועצה, מי הרב שלך ועוד אין ספור שאלות שראוי שהציבור החרדי יידע על האיש ואמונותיו".

"החלטנו שלא להתייחס לאיש ולמפלגתו" הוסיף הגורם, "מה שכן - פשוט עצוב על כל הכסף שהולך לאבדון. במקום לבזבז אותו על הלבנת פנים ולשון הרע, מחלוקת ופילוג, שיתרום אותו לצדקה. באמת חבל. את בנין עיריית ירושלים ורדיגר יראה כמו תמיד מחלון הרכב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר