ארגון החמאס ודובר צה"ל מצייצים זה לזה ברשת הטוויטר

בימים האחרונים, התקיימו חילופי ציוצים נדירים בין דובר צה"ל במדיה הבינלאומית ובין חשבון בטוויטר הרשמי של חמאס. האם טוויטר הופכת לפלטפורמת שיחות בין יריבים? (מעניין, ברשת)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לאחר שנשיא איראן הנבחר ובכירים בממשלתו אימצו את רשת הטוויטר כפלטפורמה להסברה ושיגור חיוכים כלפי המערב, נראה כי גם חמאס ודובר צה"ל מצאו מקום חדש להתעמת בו.

בשבוע האחרון, צייץ דובר צה"ל במדיה הבינלאומית פיטר לרנר, ציוץ העוסק בחיסולו של מתכנן הפיגוע, וכתב כי: "טרוריסטים צריכים לדעת שאין לחמוק מיכולות מודיעיניות נרחבות והיכולות המבצעיות של צה"ל". לרנר כתב עוד: "צה"ל ימשיך לחפש אחר אלו שינסו להתנגד לנו ולערער את דרך החיים שלנו".

בתגובה, צייץ חשבון הטוויטר הרשמי של הזרוע הצבאית בחמאס ללרנר: "אל קסאם ימשיך בדרך של מאבק קדוש והתנגדות עד לשחרור כל פלסטין".

"ישראל כאן בכדי להישאר, צה"ל ימשיך לרדוף את מחוללי הטרור" כתב בתגובה דובר צה"ל, כשהוא מוסיף האשתאג: "טרור לא משתלם".

"המשימה שלנו היא להחזיר את המדינה הכבושה שלנו, בכל מחיר" צייץ חמאס, וקיבל ציוץ תגובה של מלרנר: "המשימה שלנו היא לשמור על חיי אדם, על כל חיי האדם".

המשימה שלכם היא לקבור את הילדים הפלסטינים מתחת להריסות של הבתים שלהם" צייץ חמאס בתגובה.

למרות שמדובר בשיחה לא ידידותית, זו הפעם הראשונה שגורם ישראלי רשמי מדבר פומבית עם ארגון הטרור חמאס. לרנר אמר בראיון שהעניק בימים האחרונים כי: "הודות לנפלאות המדיה החברתית, ניתן להתחבר בכזו קלות, הם תייגו אותי ראשונים ואני הגבתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר