הרב בצרי מבהיר: "הרב עובדיה לא נגלה אלי"

עידן השמועות ברשתות החברתיות מוליד שמועות פחות או יותר הזויות. אך כעת התופעה חוצה גבולות כשבישיבתו של הרב בצרי מבקשים להפריך שמועת וואטסאפ על פיה הגר"ע נגלה לרב בחלום (ברשת)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב דוד בצרי (צילום: עזריאל משה, עיבוד: כיכר השבת)

עידן השמועות ברשתות החברתיות ממשיך לעורר סערה. ימים האחרונים הופצה שמועה שעברה מפה לאוזן ובה נכתב כי מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל נגלה בחלום לראש ישיבת המקובלים, הרב דוד בצרי ואמר לו שהגאולה קרובה לבוא.

בהודעה שהופצה בקבוצות ה-Whatsapp נכתב: "הרב בצרי ביקש להודיע שאתמול בלילה בחצות בא אליו הרב עובדיה ואמר לו שעם ישראל קרוב לגאולה כפתח השמש ואמר לו שאם יזכו ישראל כבר ביום חג השבועות יביאו קורבנות לביהמ'ק ואמר לו שדבר זה תלוי בשני דברים: האחד שלא ידברו לשון הרע והשני שמירת שבת כהלכתה. שאלו שני הדברים אשר מעכבים את הגאולה".

לפי "החלום", הרב עובדיה אמר לרב בצרי כי "הראיה לדבר שביום העצמאות הקרוב יהיה משהו גדול בעם ישראל ומי שיזכה יבין את גודל הדבר". מפיץ החלום השקרי ביקש "אנא הפיצו הודעה זו ככל האפשר! זכרו שגאולת עם ישראל תלויה בכם!!! לא לשבור!!!".

בעקבות כך מיהרו בישיבתו של הרב להכחיש את המיוחס לרב, בהודעה ששיגרו היום (שישי) אותה ביקשו המקורבים להכניס נכתב "ישיבת השלום, בראשותו של המקובל הרב דוד בצרי שליט"א, ביקשה למסור כי אין שחר לנכתב בהודעה שהופצה היום בה נטען כי כביכול הרב המקובל ראה את הרב עובדיה יוסף זצ"ל וכו'..".

"אין צורך בחלומות על מנת לדעת שכל יהודי מצווה לשמור על לשונו, ולשמור את השבת הקדושה.

והלוואי שנזכה לגאולה במהרה בימינו". נכתב בסיום ההודעה.

בשיחה עם "כיכר השבת", בנו הרב יצחק בצרי הבהיר שוב "לא היה חלום, לא היה ולא נברא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר