גוגל חשפה: החברה עומדת מאחורי "סרטוני החייזרים"

ערוץ יוטיוב שמציג צורות מלבניות וקולות מחשב מרגיזים, שיגע את העולם עם קונספירציות על חייזרים ומרגלים. עכשיו מודים ב"גוגל" כי היא עומדת מאחורי הערוץ. פתרון התעלומה (אינטרנט, ברשת)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

באתר שיתוף הווידאו הפופולרי "יוטיוב", ישנם הרבה מאוד סרטונים וערוצים מוזרים. אבל הערוץ המסתורי "Webdriver Torso" שבר שיאים. מדובר בערוץ שמכיל נכון לעכשיו כ-82.000 סרטונים, אשר כולם מלבד שניים מכילים סרטונים דומים בני 11 שניות, בהם צורות מלבניות בצבעי אדום וכחול על רקע לבן, וצפצופים מרגיזים, ועם כותרות מוזרות של מספרים ואותיות.

מאז שהתגלה הערוץ הוא הפך לוויראלי, ויש לו מעל ל-5 מיליון צפיות ומעל ל-40.000 משתמשים רשומים. הערוץ שיגע את הרשת, כשהקונספירציות שרצו מסביבו נעו החל מערוץ שמתקשר עם חייזרים, דרך קונספירציה שמדובר בערוץ תקשורת למרגלים ועד לטענות על מסע פרסום מסתורי של חברה צרפתית בשם Webdriver, שהכחישה כל קשר לערוץ המסתורי.

כעת, מודיעה ענקית הטכנולוגיה גוגל כי שום דבר אינו מסתורי בערוץ, וכי מדובר בערוץ אחד מיני רבים שמשמש את יוטיוב לבקרת איכות האתר.

סרטון מתוך הערוץ:

בהודעה רשמית שפרסמה גוגל, נאמר כי "לעולם לא ניתן לכם העלאה אשר פוגמת באיכות הווידאו, ולעולם לא נאכזב אתכם באיכות ווידאו ירודה ביוטיוב. ולכן אנחנו מבצעים כל הזמן בדיקות, כמו אלה שבערוץ Webdriver Torso".

לדברי גוגל, הערוץ משמש לבדיקת איכות הווידאו שמועלה לאתר יוטיוב, באמצעות יצירת צורות על ידי מחשב ובדיקת האיכות לאחר ההעלאה לאתר לעומת הווידאו המקורי.

מוקדם יותר השנה, נשאלה גוגל כמה פעמים מי עומד מאחורי הפרסום, אך החברה בחרה לא להתייחס לשאלות - מה שהגביר את הקונספירציה שמדובר בחייזרים המתקשרים דרך יוטיוב. וכמה שהדבר נשמע מוזר, ה-BBC העלה את האופציה ברצינות. יחד שאר הקונספירציות על תקשורת סודית בין מרגלים, ואפילו תקשורת בין טרוריסטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר