מרכנתיל מעמיק את הסיוע:

חצי שנה פטור מתשלום משכנתא לתושבי גבול עזה

בנק מרכנתיל מעניק חצי שנה פטור מלא מתשלום משכנתא ללקוחות המתגוררים עד 7 ק"מ מגבול עזה. המשמעות הינה שהבנק ישלם במקום לקוחותיו את התשלום החודשי של המשכנתא בחשבונם (כלכלה, משכנתא).

שוקי בורשטיין- מנכ''ל בנק מרכנתיל (צילום: רמי זרניגר)

בנק מרכנתיל מעניק חצי שנה פטור מלא מתשלום משכנתא ללקוחות המתגוררים עד 7 ק"מ מגבול עזה. הפטור מתייחס לתקופה של ששת החודשים הקרובים החל מנובמבר 2023 ועד אפריל 2024. לקבלת ההקלה הלקוחות האמורים אינם נדרשים לפנות לבנק, שכן ההקלה תתעדכן באופן אוטומטי.

למעט פטור זה, יעניק בנק מרכנתיל הקלות בהתאם למתווה הסיוע של בנק ישראל.

יינתנו הקלות בעמלות ניהול החשבון, עמלות כרטיס אשראי, הקלות באשראי ובהלוואות בהתאמה לחלוקת אוכלוסיית הלקוחות למעגלים אשר קבע בנק ישראל: 'מעגל ראשון' הכולל לקוחות המתגוררים עד 30 ק"מ מגבול עזה, אלה שנפגעו באופן ישיר מנזקי המלחמה ומשרתי המילואים ומגויסי צו 8. 'מעגל שני' מתייחס לכלל לקוחות הבנק.

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל מסר: "ימים מורכבים עוברים על כולנו. ימי מלחמה לצד תקופה כלכלית מאתגרת. אנו בבנק מרכנתיל קשובים לצרכי לקוחותינו ופועלים בכדי להקל על תזרים המזומנים שלהם באמצעות מגוון פתרונות מימוניים. נמשיך לסייע ללקוחותינו על מנת לאפשר להם לצלוח את התקופה המאתגרת העומדת בפני כולנו."

אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה לקבלת שירות בנקאי, ובכלל זה אינו מהווה המלצה או הצעה להעמדת אשראי, ואינו מהווה ייעוץ או מחליף את שיקול הדעת העצמאי של הלקוח והצורך בבחינה פרטנית של צרכי הלקוח ונתוניו. האמור במאמר זה משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר