ממשיכה להתחזק:

טריא העבירה לגופי המימון והמערכת הבנקאית משכנתאות

טריא מציעה מסלולים חדשים בתשואה שנתית ממוצעת של כ-9% • על פי גורמים בטריא, גם בצפי של ירידת ריבית, המסלולים החדשים ישמרו על יציבות • המנכ"ל והמייסד אייל אלחיאני: "המגמה חיובית, מהלכי ההתייעלות נושאים פרי" (כלכלה).

טריא מציעה מסלולים חדשים בתשואה שנתית ממוצעת של כ-9% (צילום: שאטרסטוק)

חברת 'טריא' העבירה משכנתאות בהיקף של כ-270 מיליון שקל. החברה עומדת מאחורי אשראי ופתרונות מימון והעבירה סכומים בהיקפים גבוהים עבור למערכת הבנקאית ולגופי מימון. היא מציעה מסלולים חדשים בתשואה שנתית ממוצעת של כ-9%. על פי גורמים בטריא, גם בצפי של ירידת ריבית, המסלולים החדשים ישמרו על יציבות. כמו כן, המסלולים לא מושפעים מתנודות בשווקים הפיננסיים ומשינויים במטבע חוץ.

מהלכים אלו הם ביטוי למימוש תכנית ההתייעלות והצמיחה שעליה הודיעה החברה בחודש מאי האחרון, במסגרתה פועלת החברה להגדלת הון בפלטפורמה באמצעות צמצום תיק האשראי, מכירת חוב וגיוס השקעות לפלטפורמה, לצד צמצום עלויות תפעול וכוח אדם. במקביל, טריא פועלת לגיוון ההכנסות מחוץ לפלטפורמה, באמצעות התמקדות בחוזקות שלה: יכולות תיווך אשראי מוכחות, במיוחד בתחום הנדל"ן, יכולות חיתום טכנולוגיות מתקדמות ותיק אשראי חזק ומגובה נדל"ן.

טריא, שהחלה את דרכה כחברת הלוואות בין אנשים (P2P), הפכה לאחרונה לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה. טריא מגיעה לבורסה עם תיק אשראי גדול ביחס למתחרים החוץ בנקאיים, ועל פי ההערכות מסתכם היום ביותר מ-3 מליארד ש"ח.

'טריא' היא חברה בעלת ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן בדגש על קבוצות הרכישה. 'טריא' ליוותה פרויקטים גדולים ומורכבים בציבור החרדי ובהם מתחם בנדיקט בבני ברק, המשולש באחיסמך ופרויקט 'אחוזה ברמה' (גולובנציץ) בבית שמש, והפכו למעשה חזון למציאות גם כשהאתגרים היו מורכבים במיוחד.

חברת 'טריא', קבוצת המימון הפרטית, מאפשרת קבלת מימון בתנאים נוחים יותר ועם פחות בירוקרטיה. מלבד הבנת המגזר החרדי היטב, טריא מתהדרת בזמינות מירבית, מהירות תגובה, שקיפות מלאה, כאשר התהליך כולו פשוט וקל.

מלבד המימון הפיננסי למשכנתאות, מציעה 'טריא' גם תוכניות השקעה וחסכון סולידיים ומצויה בכותל המזרח של עולם ההשקעות גם בציבור החרדי. יותר ויותר מצטרפים ובוחרים להשקיע את כספם באפיק ההשקעה הסולידי המאפשר להם בטחון פיננסי מחד ומאידך ריבית אטרקטיבית.

בשנים האחרונות, העמידה טריא מימון למשכנתאות וקבוצות רכישה בהיקף של כ-7 מיליארד ש"ח. כיום מנהלת טריא תיק אשראי בהיקף של כ-3.4 מיליארד ש"ח, מתוכו כ-2.8 מיליארד ש"ח מושקעים באפיקי נדל"ן, ומגובים בבטוחות נדל"ן (משכנתא ראשונה).

המנכ"ל והמייסד אייל אלחיאני: "המגמה חיובית, מהלכי ההתייעלות נושאים פרי".

עוד הוסיף לחיאני: "מתחילת חודש אוקטובר מדד המניות המוביל בישראל - ת"א 125 ירד ב- 9.2%, ואפילו אגרות החוב הממשלתיות שנחשבות לנכס בסיכון נמוך (מדד תל גוב) ירדו בכאחוז אחד. השקעה באפיק בעל ביקוש יציב הנושא תשואה גבוהה, יכול להוות פתרון נוסף למשקיעים שיכולים "לנעול" את הכסף לפרק זמן של בין חצי שנה לשלוש שנים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר