ליברה במהפכה

מצמצמים הוצאות? התחילו מביטוח משכנתא

ענף ביטוחי המשכנתאות עובר שינוי דרמטי והכל בזכות ליברה, שנכנסה אליו בסערה והביאה את המהפכה שעשתה בביטוח הרכב גם לענף ביטוחי המשכנתא (משכנתא).

ליברה: צמצום הוצאות מתחיל בביטוחי משכנתא (צילום: שאטרסטוק)

התקופה האחרונה גורמת לכולנו לעשות בדק בית, לבדוק את ההוצאות השוטפות שלנו ולראות היכן אנחנו יכולים לצמצם ולחסוך.. לשמחתכם, ליברה, חברת הביטוח שעוררה את התחרות בענף הביטוח בישראל, נכנסה לאחרונה גם לענף ביטוחי המשכנתא ויכולה להוזיל לכם את העלויות השוטפות.

אז כמה אתם הולכים להרוויח מזה?

כאמור, לאחר תקופה של התייקרויות במשק – מהקורנפלקס ועד הפסטה שהתייקרה בעשרות אחוזים, הגיעה מלחמת חרבות ברזל ואיתה אי ודאות כלכלית לאנשים רבים.

גם הריבית על המשכנתאות עלתה בחודשים האחרונים, אבל אתם בטח חושבים לעצמכם שלפסטה יש תחליפים ולביטוח משכנתא לא, כי כל החברות שפועלות כיום בשוק מציעות פחות או יותר את אותם תעריפים. עד לא מזמן זה היה נכון, אבל לאחרונה כל זה השתנה עם כניסתה של ליברה לענף ביטוח המשכנתא, ואחרי שתראו את הפערים לא תאמינו איך שילמתם כל כך הרבה כסף על מוצר בסיסי כל כך.

כולנו כבר הבנו שליברה היא השחקנית הראשית שאחראית על התזוזות בענף הביטוח. היא כבר עשתה מהפכה גדולה במחירי הביטוח לרכב, ואת אותו מהלך היא עושה כעת גם בביטוחי המשכנתאות. "השיטה של ליברה פשוט מזיזה את הגבינה לכל החברות", אומר סוכן ביטוח ותיק.

"היא לא רואה מה שהחברות האחרות עושות ומחקה אותן. היא מסתכלת מה הלקוח צריך ותופרת לו חבילה מיוחדת, במחירים שקשה לסרב להם".

לפרטים על חיסכון בהוצאות משכנתא- הקליקו כאן

מה בעצם עשתה ליברה?

היא פיתחה מוצר שמאפשר לכל אחד להרכיב לעצמו את הביטוח שהוא צריך, ובמחיר מוזל ממה שהיה מקובל עד כה בענף. החברה מאפשרת לרכוש גם ביטוח חיים למשכנתא וגם ביטוח מבנה למשכנתא באותו תהליך, או כל אחד מהם לנפרד. הכל לבחירת הלקוח, ואם תרצו תוכלו גם להוסיף לחבילה ביטוח תכולה במחיר משתלם – ממש כל מה שהדירה שלכם צריכה.

נשמע לכם מסובך?

אז זהו שבליברה, זה ממש לא ככה. ליברה הצליחה לפשט עבורכם את התהליך ואת המונחים המסורבלים, כדי שתוכלו להבין בדיוק מה אתם צריכים ומה אתם רוכשים, ולא רק זה, כשמעבירים את ביטוח המשכנתא לליברה, היא גם עושה עבורכם את העבודה ומטפלת בשבילכם בכל תהליך הניוד של הפוליסה.

לפרטים על חיסכון בהוצאות משכנתא- הקליקו כאן

בכמה יוזלו המחירים?

במקרים מסוימים המחירים ייחתכו בחצי, והחסכון המצטבר יכול להגיע לאלפי שקלים. התחרות הזו עושה רע לחברות הוותיקות, אבל היא עושה טוב מאוד לצרכן. כך למשל, גבר בן 39, שסכום הביטוח שלו 587,408 ₪, פנה לליברה בכדי לבדוק אפשרות להוזלת הפרמיה החודשית שמשלם עבור ביטוח החיים למשכנתא, וחתך ביותר מ-50% את עלות הביטוח - בליברה משלם 56 ₪ בחודש ובחברה אחרת אותו אדם שילם כ-120₪ על הביטוח.

בשורה התחתונה, הצרכן הישראלי למד לא להיות פראייר. כשהוא רואה שהוא יכול לשלם פחות, ולא סכומים זניחים, הוא לא חוזר לחברות שלקחו ממנו מחיר מופקע. לא רק במחירים ליברה עשתה מהפיכה, אלא גם בסטנדרט השירות בענף. הצרכן הישראלי כבר לא קהל שבוי ולכן חברות הביטוח לא שאננות. וכשליברה העלתה את הרף, עם תשלום מהיר, יחס הוגן, ואתר מתקדם המאפשר פעולות בשירות עצמי, גם החברות האחרות בענף היו צריכות להתעורר ולנסות להדביק את הקצב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר