אמרו לא לביבי • פרסום ראשון

"אין לזה מקום": הכינוס של "הליכוד" בכפר חב"ד בוטל

כנס הבחירות של מפלגת 'הליכוד' שאמור היה להתקיים הערב בכפר חב"ד בוטל • ל"כיכר השבת" נודע כי ההחלטה על ביטול הכנס התקבלה בעקבות פנייתו של רב היישוב הגאון רבי מאיר אשכנזי שהביע התנגדות לכינוס • מנחם ברוד: "אין לזה מקום כשמדובר ברשימה שאינה עונה לקריטריון שקבע הרבי" (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)

בחירות 2015: כנס הבחירות של מפלגת 'הליכוד' שאמור היה להתקיים הערב (שלישי) בכפר חב"ד, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", בוטל.

ל"כיכר השבת" נודע כי ההחלטה על ביטול הכנס התקבלה בעקבות פנייתו של רב היישוב הגאון רבי מאיר אשכנזי שהביע התנגדות לקיום הכינוס.

מנחם ברוד, דובר חב"ד אומר ל"כיכר השבת" כי "כפר חב"ד אינו אמור להיות זירה לכינוסים פוליטיים. הכפר נועד לארח כל יהודי באשר הוא, ויהיו עמדותיו הפוליטיות אשר יהיו".

ברוד מוסיף ואומר כי "במיוחד אין לזה מקום כשמדובר ברשימה שאינה עונה ממש על הקריטריון שקבע כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, שיש להצביע 'עבור החרדים לדבר ה'' או ל'רשימה החרדית ביותר'".

יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אנחנו מכבדים את בקשת הרב שלא לקיים אירוע פוליטי בכפר, המפגש יתקיים כמתוכנן בישוב צפריה הסמוך. תושבי הכפר מוזמנים להשמיע ולשמוע".

כפי שדווח מקודם יותר ב"כיכר השבת", אחת מהקהילות המבוקשות ביותר במערכת בחירות זו, היא קהילת חסידות חב"ד. בניגוד למרבית הקהילות החרדיות בישראל המצביעות ומשתתפות בבחירות, חב"ד מתאפיינת בכך שאינה מצביעה כמקשה אחת, וקולותיה נודדים בין המפלגות החרדיות לבין כלל מפלגות הימין.

בעקבות כך ביקשו במפלגת "הליכוד" לקיים הערב כנס בחירות בכפר חב"ד בהשתתפות סגן השר אופיר אקוניס וזאת בניסיון לשכנע את הציבור החב"די לתמוך במפלגה החילונית, אך כאמור, כעת הוחלט על ביטול הכנסץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר