הכביש החדש על שם מרן הרב עובדיה יוסף יוצא לדרך

כביש 16 החדש לבירה ירושלים, שיחבר את מחלף מוצא לשכונות המערביות והדרומיות של העיר ויקרא על שמו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצ"ל, יוצא לדרך (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף (צילום: פלאש 90)

אחרי לא מעט יוזמות להחלפת שמות רחובות על שם מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל שכמה מהן כבר יצאו אל הפועל, כביש נוסף ומרכזי שיקרא על שמו של פוסק הדור יוצא לדרך.

מדובר בכביש 16, שיחבר את מחלף מוצא הנבנה בימים אלה לשכונות המערביות והדרומיות של ירושלים. הכביש החדש שיקרא על שמו של מרן הרב עובדיה, יעבור דרך שכונת הר נוף - שם התגורר מרן.

הכביש יהווה כניסה חדשה ומהירה למתחמי התעסוקה והמסחר של העיר ויכלול שלושה מסלולים בכל כיוון. על פי "ידיעות אחרונות", הכביש החדש צפוי להפחית את עומסי התנועה בכניסה המרכזית לעיר וישפר משמעותית את השירות והבטיחות לנהגים ויחסוך שעות נהיגה רבות.

בשבוע הבא משרד התחבורה יפרסם את המרכז המוקדם לסלילת הכביש.

עלות הקמת הכביש נאמדת במיליוני שקלים ובמשרד התחבורה אומרים כי העלות שווה את השינוי המשמעותי עבור הנהגים שיחסכו זמן רב. הפרויקט ישלים למעשה את שדרוג כביש 1 המבוצע כיום בקטע שבין שער הגיא לירושלים.

זו אינה הפעם הראשונה שבה ייקרא רחוב על שם הרב עובדיה. לפני כמה חודשים אישרה עיריית ראשון לציון לקרוא את אחד הרחובות החדשים על שמו ל הרב. קודם לכן אישרה מועצת עיריית מגדל העמק את הצעתו של חבר מועצת העיר יוסי מנחם לקרוא רחוב על שמו של מרן זצוק"ל וכמה ימים לאחר מכן נחנך שם הרחוב כאשר אורח הכבוד היה בנו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

כחודשיים לאחר מכן הגיעה תורה של בת ים, כאשר אחד המועמדים אז לתפקיד ראש העיר הבטיח כי במידה וייבחר יאשר רחוב שכזה, אך לבסוף הובס בבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר