מירי רגב: "אדון קוטלר, 61 הח"כים - בהמות גסות או דקות בעינך?"

שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) התייחסה לדבריו של השחקן החילוני עודד קוטלר ואמרה: "אדון קוטלר האם 61 חברי הכנסת היושבים כאן הם בהמות גסות או דקות בעינך?" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Ohad Zwigenberg/POOL)

סערת נאום הבהמות: שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) התייחסה בצהריים (שני) לדבריו של השחקן החילוני עודד קוטלר שכינה את מצביעי הליכוד "עדר בהמות".

במהלך נאום במליאת הכנסת אמרה השרה רגב: "זה שיח של כיכרות העיר - שיח של צ'חצ'חים, של אספסוף, מנשקי קמעות ועכשיו גם בהמות".

"אדון קוטלר האם 61 חברי הכנסת היושבים כאן הם בהמות גסות או דקות בעינך? האם עשרות האומנים שמחאו כף לך ולעולם הדימויים שלך סבורים כמוך, כי מיליון איש, הם לא יותר מאשר אוכלי עשב וקש. האם מדובר באותו "קומץ" שעמד בכיכר רבין ומחא כפיים לגרבוז. או שמא זה אותו ה"קומץ" ששמע את דודו טופז מכנה אותנו אתכם 'צחצחים'. על מי בדיוק מדובר ובשם מי אתה מדבר? והאם השיח הזה הוא תרבות בעיניך?", תקפה השרה.

לדבריה: "יכולתי לשבת מנגד ולהמתין עד יחלוף זעם. יכולתי לשבת מנגד לחכות לזרי הפרחים שימלאו את לשכתי עם כניסתי לתפקיד, אבל בחרתי אחרת. בחרתי לצעוק את צעקתם של רבים בעם שאינם יכולים לשאת עוד את העובדה, שישנם קולות בתוך הבית שקוראים להחרים קהלים רבים ולהדירם רק בשל מוצאם, מקום הגאוגרפי, בגלל צבע עורם או שפת הדיבור שלהם".

רגב סיימה את דבריה ואמרה: "חופש הביטוי מוגן וכך יישאר עד קץ הימים. עם זאת, האם מחובתה של ממשלה ומדינה החפצה חיים, לממן מכספי משלם המיסים הצגות או אומנים העושים במימון זה כקרדום לחפור בו נגד המדינה. מי שרוצהלהוציא דיבתה של הארץ יעשה זאת לבד. לא נחסום את זה אך לא נממן זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר