עשרות אלפים בלי חשמל

בית הדין לעבודה הפסיק השביתה בחברת החשמל; "מתנצלים"

אחרי דיון לילי הורה בית הדין לעבודה לעובדי חברת החשמל לשוב לעבוד במתכונת חירום, במקביל החברה פרסמה התנצלות בפני עשרות האלפים שנותרו ללא חשמל. אזרח: "מתסכל" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abed Rahim Khatib - פלאש90)

רבבות בני אדם ממספר ערים ברחבי הארץ, ישנו גם הלילה (שני) ללא חשמל - חלקם העבירו את הערב לאור הנרות, בהם גם חולים, זקנים וילדים.

חברת החשמל פרסמה הבוקר התנצלות בפני הלקוחות: "צוותים נמצאים בכל המקומות ועבדו במהלך כל הלילה במתכונת חירום מלאה לצמצום הפגיעות במאות הקווים שנפגעו עקב הסערה", נמסר.

בחבקת החשמל אמרו כי באזור השרון - נתניה, רעננה והסביבה עדיין קיימות הפרעות משמעותיות ולפי הצפי עד הצהריים מרבית הפגיעות יתוקנו למעט מקרים חריגים.

מיכאל, חרדי תושב רמלה, נשוי ואב לילדה, הגיע לביתו בשעות הערב המוקדמות ולתדהמתו גילה כי אין חשמל בכל הבית. בחברת החשמל הסבירו לו כי הם מודעים לתקלה והיא מטופלת, אולם עד כה הוא ומשפחתו נמצאים לאור הנרות.

"מתסכל לדעת שבמדינה כל כך מתקדמת טכנולוגית, סערה חורפית קטנה מצליחה לשתק חצי מדינה. אין חשמל וממילא אין באמת חיים. הגיע הזמן לטפל בזה אחת ולתמיד", אמר ל"כיכר השבת".

הוא מספר כי "הבת שלי בקושי הצליחה להירדם בלילה כי היא ממש פחדה מהחושך. אין לנו לילה וגם לא היה לנו ערב. אנחנו דורשים מחברת החשמל להשאיר את המריבות בצד ולטפל בתקלה".

בעקבות התקלות, הופסקה לזמן קצר תנועת הרכבת הקלה בירושלים, הרכבת שבה לפעול לאחר זמן קצר.

בתום הדיון בבית הדין לעבודה שהסתיים בשעה 02:00 בלילה, קיבל השופט את הצעת הצדדים והוחלט כי במשך 72 שעות, וכל עוד נמשך מצב החירום, ארגון העובדים ינחה את העובדים לשתף פעולה עם ההנהלה זאת לאחר השביתה בה פתחו החל מאתמול.

בתוך כך, התקלות נמשכו גם ברחובות הערים. עמוד חשמל עלה באש סמוך למבני מגורים בהרצליה. צוותי חברת החשמל ונציגי העירייה פעלו במקום לתיקון התקלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר