אורזים מזוודות?

סיעת ש"ס תתכנס בצהריים במשרד הכלכלה

יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע הבוקר לחברי הכנסת כי הסיעה תתכנס הצהריים בחדר הישיבות בלשכתו שבמשרד הכלכלה. ההערכה: יעדכן על רצונו לעזוב את המשרד ולא לחתום על סעיף 52 (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
סיעת ש"ס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ישיבת פרידה? יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הודיע לחברי הכנסת של מפלגתו כי ישיבת הסיעה השבועית שמתקיימת מידי שבוע ביום שני בשעה 15:00 בחדר הסיעה בכנסת, תוקדם לשעה 13:00 ותתקיים בחדר הישיבות בלשכתו שבמשרד הכלכלה.

לחברי הכנסת לא נאמרה הסיבה לכינוס הישיבה במשרד הכלכלה. אחד מהם אמר ל"כיכר השבת": "זו ישיבה שלישית או רביעית שלנו במשרד הכלכלה, זה לא משהו חדש". כמו כן גורם בלשכת דרעי אומר כי הדבר נעשה בשל לוח זמנים צפוף בעקבות יום הזיכרון ליצחק רבין.

מנגד, יש מי שמעריכים כי מדובר בסוג של פרידה ממשרד הכלכלה, וכי בכוונתו של דרעי לעדכן את חברי הכנסת בכל הקשור למתווה הגז ורצונו לעזוב את המשרד, בכדי שלא לחתום על סעיף 52.

כמו כן, בכינוס מסוג זה המתקיים שלא במשכן הכנסת, מצליח דרעי לחמוק מכלי התקשורת שממתינים בכל שבוע בכניסה לחדר הסיעה.

כזכור, אריה דרעי הודיע כי בכוונתו לעזוב את משרד הכלכלה, בעקבות אי רצונו לחתום על סעיף 52 ולאשר את מתווה הגז מה שהעלה את חמתם של חברי האופוזיציה ובראשם יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג שאמר: "שוב הוכח שהממשלה הזו משרתת רק אינטרסים של קבוצות מסויימות על פני כלל הציבור, נתניהו כבר מבין שימיה של הממשלה הזו ספורים וכעת באה לגנוב סוסים נגד האינטרס הברור של אזרחי ישראל. ודרעי? "שקופים" זו לא סיסמא! אריה מכלוף דרעי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר