הזמר יוני Z בקליפ בכורה: "אודה" • צפו

הזמר יוני Z, בן ה-23, פורץ עם קליפ בכורה לסינגל הבכורה "אודה" שהוציא רק לפני שבוע וכבר זכה לביקורות נלהבות. ומה מטרת השיר? "לא להפסיק להודות לו על החסד האינסופי שלו" (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |

הזמר יוני Z, בן ה-23, פורץ עם קליפ בכורה לסינגל הבכורה "אודה" שהוציא רק לפני שבוע וכבר זכה לביקורות נלהבות.

יוני Z מספר כי "היו כמה קטעי וידאו ומוסיקה שבוצעו היטב בשנים האחרונות למוסיקה יהודית, אבל רצינו ליצור משהו שמעולם לא נעשה בעבר; לכתוב שיר עם אנרגיה, כוח, והמון רגש שלא מוטל בספק, עם עיבוד מוסיקלי שיתרגם את הנשמע על המסך לחוויה דרמטית מרגשת שתיגע בכל צופה עמוק, ובאופן אישי".

השיר "אודה", הופק על ידי יענקי קטינא, הוקלט ועובד באולפני פליימאסטאר והולחן על ידי יוני.

הצילומים נמשכו על פני ארבעה ימי צילום בלוס אנג'לס קליפורניה תחת ידיהם האמונות של מיטב אנשי המקצוע בהוליווד, בהפקה ובהסרטה השתתף צוות שכלל 32 אנשי מקצוע.

ומה המטרה בהוצאת הקליפ? "ליצור פלטפורמה יהודית מוסיקאלית שתטלטל אנשים, תרגש ותעצים בעת ובעונה אחת", הוא אומר.

יוני מוסיף ואומר כי "אנחנו לא צריכים להגיע למצב של ניסיון מהשם יתברך, כדי להעמיד אותנו במבחן אם אנו יודעים להעריך את היום יום שלנו. לו רק היינו לוקחים רגע אחד בלבד כדי לחשוב ולהרהר אודות המתנות בהם חנן אותנו הבורא יתברך, הרי שהיינו מתמלאים בהכרת תודה ולא מפסיקים להודות לו על החסד האינסופי שלו".

"במהותו, זהו המסר של אודה", מסכם יוני.

קרדיטים: צילום: טראוויס הופמן; בימוי: אברהם הייזלר; הפקה: אנתוני קוק; מפיק בפועל : יוני Z; עורך: מתאו Nurrizo; מפיק מוסיקלי: יענקי קטינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר