המטה החרדי בליכוד: "חיים כץ הוא שמאל"

לקראת הבחירות לתפקיד "יו"ר מרכז הליכוד", יוצאים במטה החרדי נגד מועמדותו של השר חיים כץ ובמודעות שהפיצו נגדו נטען כי "חיים כץ הוא שמאל". בנוסף, הם מביעים תמיכה בח"כ דודי אמסלם (ארץ)

(צילום: דף הפייסבוק של יעקב וידר)

לקראת הבחירות לתפקיד "יו"ר מרכז הליכוד", יוצאים היום (שני) במטה החרדי נגד מועמדותו של השר חיים כץ ובמודעות שהפיצו נגדו נטען כי "חיים כץ הוא שמאל".

יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי, כתב בדף הפייסבוק לו כי כחבר נשיאות נוכח לראות שתפקיד יו"ר מרכז הליכוד הוא תפקיד מהותי מאחר והיו"ר הוא גם יו"ר ועדת החוקה.

"אחד המתמודדים הוא השר חיים כץ", כותב וידר, "שכידוע נבחר לכנסת בפעם הראשונה מטעם מפלגת השמאל 'עם אחד' של עמיר פרץ ורפיק חאג'-יחיא. בהמשך הוא פקד לליכוד אלפי עובדים, שלרובם אין דבר וחצי דבר עם הליכוד, וכך הצליח להשתחל לרשימת הליכוד לכנסת".

"הליכוד היא תנועה לאומית וליברלית, וכשחיים כץ מצהיר ששלי יחימוביץ היא שותפה שלו לדרך ושהוא שמאל כלכלי גאה - הוא מוכיח שבחירתו לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד עלולה לגרום לתנועה נזק בלתי הפיך ולהפוך את הליכוד לסניף של מפלגת העבודה", אומר וידר.

וידר מוסיף ומאשים כי "חיים כץ הוא שמאל. ולכן, כדי לשמור על זהות המפלגה ומתוך נאמנות לעקרונותיה - אני מתנגד לבחירתו. ישנם מועמדים ראויים נוספים, שנאמנים לערכי התנועה ומייצגים אותם בכבוד, אבל יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דודי אמסלם, הוא האיש שיכול לנצח את חיים כץ ולהציל את התנועה שלנו מהשתלטות עוינת".

בסיום דבריו קורא וידר לחברי המרכז להצביע עבור ח"כ אמסלם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר