בניפוח פרשיית דומא מנסים להכשיר את הקרקע לגירוש הבא / יהונתן יוסף

אל תטעו לרגע, גם היום, מטרתם האמתית של התקשורת וגורמי השמאל בצה"ל ובממשלה בניפוח האירוע המביש שהתרחש בכפר דומא היא להשחיר את פני המתיישבים כדי להצדיק פינויים (דעות)

יהונתן יוסף | כיכר השבת |
כותב השורות, יהונתן יוסף (צילום: כיכר השבת)

לאחר הבחירות וניצחון מחנה הימין נשבו רוחות של חזרה לחומש ושאנור. קבוצות התגבשו לשהייה בשטח הישובים שפונו בתכנית ההתנתקות וזכו לתמיכה ציבורית רחבה.

השיח הציבורי השתנה ונושאים חשובים הועלו לדיון בכנסת ובממשלה כמו הפלישה לשטחי מדינה בגיבוי ובמימון האיחוד האירופי, גניבת חשמל על ידי ערבים בכביש היורד לים המלח, וכמובן הועלתה הדרישה המרכזית שממשלת הימין תבנה בשטחי יו"ש וירושלים.

מאז הבוקר שאחרי אירועי דומא הימין עסוק בהתגוננות ובדחיית ההאשמה הקולקטיבית והנושאים החשובים לעתיד המדינה נדחקו להם לקרן זוית.

לפני פיגועי פריז חשב נתניהו לבצע נסיגה משטחים ביו"ש, לאפשר בניה ערבית מסיבית, ולמסור כלי נשק ושיריוניות לארגון לשחרור פלסטין.

ההסבר למהלך המטורף שקיבל את הכינוי "תכנית רוני נומה" היה "כדי להרגיע את השטח"... זר לא יבין איך בני העם היהודי, עם חכם ונבון, מציעים הצעה כה מטורפת במסגרתה המותקף היהודי יעניק לתוקף הערבי שטחים,שריוניות ונשקים.

ביצוע הפיגועים המשולבים בפריז ושינוי האווירה הציבורית שבעקבותיהם גרמו לנתניהו לסגת מהתכנית.

לו נתניהו לא היה מוביל את "תכנית נומה" היה עליו לפטר את אלוף הפיקוד כפי שעשה לאלוף אורן שחור שעדכן את פרס ללא אישור הדרג המדיני, או כפי שיצחק שמיר פיטר את עזר ויצמן לאחר שנפגש עם אנשי אש"ף.

תמיד לפני נסיגות וויתורים לאוייב הערבי הוצמדה תוית של רוצחים ובריונים למתיישבים.

חשש מומצא שמתנגדי הנסיגה מגוש קטיף יפתחו באש על חיילי צה"ל גרם בשעתו לאיסוף כלי נשק פומבי שכל ייעודו היה תשדורת לעם היושב בציון כי המתנחלים הם רוצחי חיילים בפוטנציה, ולהכשיר את הלבבות למסירת שטחים לרוצחים הערבים ממשיכי המופתי הנאצי אמין אל חוסייני.

אל תטעו לרגע, גם היום, מטרתם האמיתית של התקשורת וגורמי השמאל בצה"ל ובממשלה בניפוח האירוע המביש שהתרחש בכפר דומא היא להשחיר את פני המתיישבים כדי להצדיק פינויים ונסיגות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר