בלעדי ל"כיכר השבת"

נתניהו הופתע: ישראל אדלר הפך את הנאום שלו ל"גראמען" • צפו

"אל תספר לאף אחד שהתקשרתי אליך אתמול לומר לך מה אני הולך לדבר", אמר ראש הממשלה לזמר והחזן ישראל אדלר שחזר על נאומו של ראש הממשלה בחרוזים בשמחת משפחת דרעי. צפו בנאום המקורי של נתניהו ובגרסת ה"גראמען" (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום תמונה ראשית: יעקב כהן)

עם סיומו של הנאום המרכזי של ראש הממשלה בשמחת השבע ברכות לבת השר אריה דרעי, הפתיע ישראל אדלר שבנוסף ליכולותיו הווקאליות ידוע גם כ'גראמער', כאשר עלה לבמה יחד עם מקהלת נרננה ותזמורתו של המאסטרו יהודה גלילי, והדהים את הנוכחים כשהוא חוזר על נאומו של ראש הממשלה בחרוזים מול עיניו הנדהמות ולקול תשואות רמות ומחיאות כפיים סוחפות של המשתתפים.

ראש הממשלה שהופתע מהמהירות בה דרשתו הפכה ליצירה מוסיקלית שלמה, קרא עם סיום היצירה לישראל אדלר ואמר לו: "אל תספר לאף אחד שצלצלתי אליך אתמול בערב לומר לך מה אני הולך לדבר, הוקסמתי מהכישרון שלך לחזור מיד על הנאום שלי... צריך להביא אותך לכנסת אבל שם תצטרך לחזור על הדרשות של כולם, וזה טיפה מעייף"...

נתניהו והמוזיקאים נעמדים לסלפי (באדיבות המצלם)
דרעי על הבמה (באדיבות המצלם)

כאמור, בחלק האמנותי של האירוע שהופק ע"י היחצ"ן והמפיק יוסי פרנקל, הופיעו יהודה גלילי ותזמורתו עם מקהלת נרננה והזמר שלום ברנהולץ, כשהם משלבים קטעי שירה חסידים, ישראלים ומזרחיים.

לפני יציאתו מהאולם ניגש ראש הממשלה לבמת התזמורת והחמיא להם באומרו: " תודה שרתם נהדר, באמת נהדר, גם בשירים מרוקאים ראיתי שאתם מתמחים. כשנכנסתי לא ציפיתי שתרגשו אותי כ"כ עם רפרטואר כה עשיר ונרחב ובתזמור מוצלח, אני חייב לומר לכם : ישבתי פה יותר מהמתוכנן כי נהניתי להקשיב לכם ובחלק גם הצלחתם לרגש אותי".

ראש הממשלה אף נעמד ליד חברי התזמורת, המקהלה והזמרים ואפשר לצלמים להנציח את הרגע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר