"הלפרין אתה מת"

מי הצית את ג'יפ היוקרה של יו"ר הוועד במירון?

רכב היוקרה של מרדכי הלפרין, יושב ראש וועד היישוב מירון, הוצת במהלך הלילה ויצא מכלל שימוש, איומים רוססו על גבי אוטובוס סמוך. הלפרין ל'כיכר השבת': "גורמי פשע סוחטים אותי" (חרדים)

נפתלי טרבלסי | כיכר השבת |

בשעות הלילה הוצת רכב ה'גי'פ' היוקרתי של יושב ראש וועד היישוב במירון, מרדכי הלפרין, הרכב היקר נשרף ויצא מכלל שימוש. במקביל כתובות נאצה ואיומים נכתבו על גבי אוטובוס נטוש החונה באזור. בכתובת נכתב "מרדכי הלפרין אתה מת בקרוב. הלפרין שלב הבא שורפים אותך".

בעקבות ההצתה והאיומים פתחה המשטרה בחקירה. מרדכי הלפרין אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי גורמים עבריינים מנסים לסחוט אותו והם אלו ששרפו את רכבו.

בשיחה עם כיכר השבת אומר הלפרין כי "יש משפחת פשע שמנסה להשתלט על כמה דירות וקרקע ביישוב מירון ואנחנו לא נותנים להם לקנות, כשהם רואים שאין להם סיכוי אז הם מנסים לפנות לדרכי פשע, לסחוט ולהפחיד אותי" הלפרין מצהיר כי "זה לא יילך להם הם לא יצליחו לשנות את אורח החיים של הישוב אנחנו נעמוד בפרץ".

יצוין כי הלפרין שנחשב לאיש החזק ביישוב מירון הסתבך בשבועות האחרונים עם רשויות החוק כאשר נעצר בערב ל"ג בעומר בחשד כי דרס והפקיר פועל שעבד ביישוב וטיפל בצינורות המים, כאשר הלפרין התנגד לעבודות וניסה לעצור את העבודות בעיצומם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר