פרסום ראשון

לבקשתו: סמכויות הגר"י אדלשטיין הועברו לרבנים אחרים

סמכויות הגאון רבי יעקב אדלשטיין, רבה של רמת השרון, הועברו לבקשתו לגאון רבי יצחק פרץ והגאון רבי מיכה הלוי, כך נודע ל"כיכר השבת". המינויים - זמניים, עד להחלמתו המלאה של הרב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
רבי יעקב אדלשטיין (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)

בשל מחלתו הקשה: סמכויותיו של הגאון רבי יעקב אדלשטיין במסגרת תפקידו כרבה של רמת השרון הועברו לגאון רבי יצחק פרץ והגאון רבי מיכה הלוי, כך נודע ל"כיכר השבת".

במהלך ישיבת מועצת הרבנות האחרונה, קיבלו חברי המועצה עדכון ביחס למצב בריאותו של הגר"י אדלשטיין ועדכנו כי הרב ביקש להעביר את סמכויותיו המרכזיות עד שיבריא ממחלתו.

במהלך הישיבה נאמר לחברי המועצה כי הרב אדלשטיין פנה לפני תקופה וביקש שהרב מועלם יסייע לו ואכן הרב מועלם סייע לו בכל התקופה האחרונה ברמת השרון.

עוד נאמר כי היות והרב מועלם גם מתקשה בתקופה זו למלא את התפקיד באופן מלא, ביקש הגר"י אדלשטיין למנות באופן זמני רב אחראי שיהיה רושם נישואין וגן אחראי על ענייני הכשרות.

המועצה החליטה, על פי בקשתו של הרב אדלשטיין, למנות את הגאון רבי מיכה הלוי, רב העיר פתח תקווה, כאחראי על ענייני הכשרות ברמת השרון ובנוסף אליו למנות את הרב יצחק פרץ, רבה של רעננה, כאחראי על ענייני הנישואין.

המינויים, כאמור, הם זמניים עד להחלמתו המלאה בעזרת השם של הרב אדלשטיין וחזרתו לתפקד בעבודת הרבנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר