לא נעים

צפו: חבר פרלמנט הולנדי סירב ללחוץ יד לנתניהו

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו העושה כעת בביקור ממלכתי בהולנד, הושיט ידו לסבב לחיצות יד, וסורב בידי חבר הפרלמנט - מוסלמי ממוצא טורקי. ואיך הגיב נתניהו? (פוליטי, מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התקרית (צילום: Zoomin.TV, מתוך Ernst Lissauer בטוויטר)

מביך: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, העורך ביקור בהאג סורב ללחיצת יד מצידו של חבר פרלמנט הולנדי. כשנתניהו הגיע היום (רביעי) לפגוש את חברי ועדת החוץ של הפרלמנט ההולנדי אירעה התקרית המדוברת.

מצלמות התקשורת תיעדו כיצד ראש הממשלה לוחץ את ידי הנוכחים, וכאשר הוא מתקרב אל המחוקק טונהאן קוזו, דוחה קוזו את ידו של נתניהו ומסתפק בהנהון מנומס. קוזו, חבר במפלגה למען המהגרים הוא מוסלמי יליד טורקיה. על דש חליפתו יש סיכה עם דגל של הרשות הפלסטינית באופן תמידי.

בסביבת נתניהו אמרו לאחר התקרית כי "השיחה עם חברי ועדת החוץ של הפרלמנט היתה טובה מאוד. רבים מהם הביעו אהדה ותמיכה בעמדותיה של ישראל. קוזו הוא חבר פרלמנט ממפלגה קיצונית. מוסלמי ממוצא טורקי. הוא שם את ידו על החזה במקום ללחוץ יד. במעשהו הוא מעיד על עצמו".

קוזו מצידו הגיב לתקרית בעמוד הפייסבוק שלו: "הפגישה של ועדת החוץ עם נתניהו הסתיימה. בשעה שרחובות עזה אדומים מדם הילדים שנשפך בקיץ 2014, השטיח האדום נפרס כאן. זה לא היה ראוי ללחיצת יד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר