דובר צה"ל מונה לראש אגף כוח אדם בצה"ל

תת-אלוף מוטי אלמוז הועלה לדרגת אלוף ומונה לראש אגף כוח האדם בצה"ל בטקס שנערך בלשכת הרמטכ"ל במחנה "רבין" תל-אביב. צפו בתיעוד מהאירוע (חדשות, צבא וביטחון)

(צילום: דובר צה"ל)

תת-אלוף מוטי אלמוז הועלה הערב (חמישי) לדרגת אלוף ומונה לראש אגף כוח האדם בצה"ל, בטקס שנערך בלשכת הרמטכ"ל במחנה "רבין" תל-אביב. בטקס השתתפו שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל גדי איזנקוט וחברי פורום המטה הכללי.

אלמוז, שמכהן כדובר צה"ל, יחליף את ראש אגף כוח האדם היוצא האלוף חגי טופולנסקי שכיהן בתפקיד במשך השנתיים ושלושת החודשים האחרונים. במהלך התקופה הקרובה, ימשיך אלמוז לכהן כדובר צה"ל במקביל לתפקידו כראש אגף כוח האדם.

שר הביטחון אמר באירוע: "האחריות של ראש אכ"א, היא אחריות עצומה. אני בטוח שתעמוד במשימה זו כמו שעמדת בכל המשימות הקודמות, ואני מאחל לשניכם הצלחה בדרך החדשה שאתם מתחילים".

הרמטכ"ל גדי איזנקוט אמר כי "אנחנו נפרדים היום מחגי, לאחר 33 שנות שירות בתפקידי הפיקוד המרכזיים שצה"ל יודע להציב לקצינים המצטיינים ביותר שלו, בתפקידי הפיקוד לכל אורך הדרך בחיל האוויר עד ראש המטה ובתפקיד האחרון כראש אכ"א. נעשה שימוש במילה של איש מופת, אני חושב שחגי הוא איש מופת, בהתנהלות, בדרך, בצניעות, אבל בעיקר ברמת הדרישות והנורמות שלו קודם כל מעצמו ואחרי זה מהיחידות שהוא פיקד עליהן ואני ראיתי את זה בזווית הרחבה שבה הוא קידם נושאים בצה"ל".

"מוטי מקבל את האחריות והפיקוד על המשאב החשוב ביותר שלנו, על כוח האדם בצה"ל. מוטי מביא איתו לתפקיד שירות קרבי ארוך, 10 שנים כתת-אלוף בשלושה תפקידים מרכזיים. ראינו אותו בשלוש השנים האחרונות מביא לידי ביטוי את היכולת שלו, כאדם יוצא דופן שזוכה לאמון והערכה רחבה, בעל שכל ישר וטוב והתנהלות ערכית, ברורה, חדה לצד כישורים ניהוליים".

"אני משוכנע שמוטי הוא האיש המתאים במקום הנכון ובזמן הנכון לקבל מחגי היום את המקל ביד בוטחת וימשיך את המרוץ של האחריות ושל החובה של כל אחד מאיתנו לתרום את המקסימום שהוא יכול כדי לעשות צבא טוב יותר. אני מאחל לך בהצלחה מוטי בשם כל הפורום".

טופולנסקי אמר: "דבר ראשון - אני רוצה להגיד המון תודה לפקודיי שבזכותם באתי כל יום לעבודה בשמחה רבה וכל שעשיתי ולמדתי היה בזכותם. דבר שני- אני רוצה להגיד לפורום הזה, כמה אני מבין היום שהעבודה שלו חשובה למדינת ישראל. העשייה של צה"ל וצה"ל עצמו הוא המעיין הנובע, הוא אבן הבניין העיקרית של מדינת ישראל. לא רק שאין לו תחליף, לצה"ל יש תפקיד מאוד משמעותי גם במישור הביטחוני, שם אני סומך עליו במאה אחוז וגם במישור הלאומי- חברתי, החינוכי והערכי, להוציא אזרחים טובים למדינת ישראל".

דובר צה"ל וראש אגף כוח האדם הנכנס, האלוף מוטי אלמוז אמר: "אני מבקש להגיד תודה על הזכות הזו. הזכות לעמוד בראש המערך המשמעותי והמשפיע ולהיות שותף בחבורת הפיקוד הבכיר של צה"ל. אתגרים רבים ועבודה רבה בפנינו ואפשר בקלות לעסוק בלבה הרותחת של ענייני היום ואתגרי המחר. אבל אני מבקש להניח לזה עכשיו ולדבר על חגי".

"חגי, שותף וחבר, סמל בעיננו. סמל לעשייה שלא על מנת לקבל תמורה. מופת לסימון של קווים ברורים. אדם עם סגנון מיוחד במינו המסיים שירות קרבי ומפואר של שלושים שנה בצה"ל כטייס קרב. חגי, תודה גדולה על העשייה רבת השנים על קבלת אגף מקצועי, מרשים, מוביל בתחומו ואני מתחייב להמשיך את אותה הדרך שסללת במסירות".

"אני מבקש להגיד לכם תודה- שר הביטחון והרמטכ"ל, על האמון הגדול שנתתם בי. אני מבטיח לעשות הכל כדי להמשיך ולקחת חלק בחיזוקו של צה"ל ובשמירה על עוצמתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר