מכין לאכזבה?

טראמפ: מוקדם לדבר על העברת השגרירות

הנשיא דונלד טראמפ התראיין לרשת הטלוויזיה FOX שם אמר כי היחסים עם ישראל תוקנו עם כניסתו לתפקיד אך סירב לדבר על העברת השגרירות ואמר כי זה עוד מוקדם מידי (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
טראמפ והמראיין שון הניטי (צילום: עמוד הפייסבוק של טראמפ)

הנשיא האמריקני דונלד טראמפ התייחס בראיון לרשת "פוקס ניוז" ליחסים בין ארה"ב לישראל ואמר כי "הם תוקנו ברגע שנכנסתי לתפקיד". טראמפ הוסיף: "הממשל הקודם התייחס רע לישראל. יש לנו מערכת יחסים טובה איתה".

כשנשאל בנוגע להעברת שגרירות ארה"ב בישראל לירושלים, השיב טראמפ: "אני לא רוצה לדבר על זה עדיין. עוד מוקדם מדי".

דבריו אלו מעוררים את הספקולציות כי טראמפ שוקל מחדש את ההחלטה להעביר את השגרירות למרות השמועות כי כבר יום לאחר השבעתו הוא הורה להתחיל לפעול בעניין.

טראמפ ממשיך בפעולותיו גם בזירות הנוספות וגם שם אולי מתחרט במהירות על הכרזותיו. דובר הבית הלבן שון ספייסר אמר אמש (ה') כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מתכוון להטיל מס של 20% על כל המוצרים המיובאים ממכסיקו לארה"ב, ובכסף הזה לממן את הקמת החומה שהוא רוצה להציב בגבול בין שתי המדינות – חומה שמביאה את היחסים בין הממשל החדש לבין ממשלת מכסיקו לנקודת רתיחה.

הדובר לא חשף כיצד ייגבה בדיוק המס, אבל אמר כי טראמפ רוצה שהוא יהיה חלק מחבילת רפורמות שהקונגרס האמריקני בוחן כעת.

שעה קלה אחרי שדברי ספייסר עוררו סערה הבהיר הבית הלבן כי טראמפ טרם קיבל החלטה סופית בעניין, וכי הוא בודק כמה דרכים לממש את רעיון המס שלו. לדבריו מס כזה יכול לנוע מ-5% עד 20%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר