פרשת הצוללות

יעלון חשף: זוהי מעורבותו של נתניהו

שר הביטחון לשעבר, משה בוגי יעלון העיד בנושא הצוללות הגרמניות ועל פי הדיווח בחדשות 2 הוא התייחס למעורבותו של נתניהו בפרשה. המשטרה תמשיך לחקור (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום שישי האחרון במסגרת תיק 1000 ותיק 2000, מגבירה המשטרה את פעילותה גם בתיק 3000 - "פרשת הצוללות". בערוץ 2 דווח כי בעדותו במשטרה בנושא התייחס שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון למעורבות ראש הממשלה ברכש כלי השיט.

על פי הדיווח ב-ynet, עדותו של יעלון תחייב את החוקרים לבצע שלל פעולות נוספות, לרבות גביית עדויות מבכירים במשרד הביטחון ובחיל הים, בין היתר בנוגע לאופן שבו התקבלו ההחלטות לרכוש את כלי השיט.

נכון לעכשיו אין בכוונת החוקרים לחקור את ראש הממשלה נתניהו בעניין, אלא רק לאחר שיגבו עדויות משאר המעורבים ויעבירו את החומר ליועץ המשפטי לממשלה, שיצטרך לקבל הכרעה בעניין.

גורמים במשטרה אמרו ל-ynet כי מדובר בפרשה שמתפרשת על פני שנים רבות והיקף החומר בה עצום, כך שיהיה קשה לבצעה במקביל לחקירות 1000 ו-2000 שמתנהלות כעת, וייקח זמן רב עד שניתן יהיה להגיע בה לחקר האמת.

גם בפרשה זו תצטרך המשטרה לבצע חיקורי דין בחו"ל, ובעיקר בגרמניה בה יוצרו הצוללות. זאת, רק אם היועמ"ש יאשר את הפיכת הבדיקה לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר