דאגה בעולם היהודי

הנשיא וראש הממשלה: מתפללים לרפואת מרן הרב שטיינמן

נשיא המדינה שוחח עם מנכ"ל 'מעייני הישועה' ועם ח"כ משה גפני ודרש בשלומו של גדול הדור. ראש הממשלה: "מצטרף לציבור הרחב שמתפלל לשלומו של הרב שטיינמן" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו וריבלין. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90. וידאו: לע"מ)

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שוחח הבוקר (ראשון) עם מנכ"ל בית החולים מעייני הישועה הרב שלמה רוטשילד ועם ח"כ משה גפני וביקש לדרוש בשלומו של גדול הדור מרן רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן.

"תפילותיי נתונות לשלומו של גדול הדור הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן ואני יודע שהוא נתון בידיים הטובות ביותר. תודה לכם על הטיפול המסור ואנו פה נמשיך ונתפלל לשלומו", אמר הנשיא.

בפתח ישיבת הממשלה אמר ראש הממשלה כי "אנחנו נשנה קצת את סדר היום של ישיבת הממשלה בגלל מחלתו של הרב שטיינמן. אני רוצה לאחל לו החלמה מהירה ושלמה".

"הוא איש חשוב מאוד לא רק בעולם החרדי, אלא בעם ישראל, ואני מצטרף לציבור הרחב שמתפלל לשלומו ומייחל לבריאותו", הוסיף ראש הממשלה.

כזכור, מאושפז מרן ראש הישיבה מאז אמש במחלקת טיפול נמרץ ב'מעייני הישועה' לאור קשיים במערכת הנשימה.

"יש סוג של החמרה קלה, המצוקה הנשימתית נמשכת", אומרים הבוקר מקורביו של ראש הישיבה. מקורביו מספרים כי "המצב לא טוב" ומסבירים כי מלבד ההחמרה הבוקר, מאז אושפז אמש "אין שיפור משמעותי". המקורבים מוסיפים וקוראים לציבור "לשאת תפילה ולקרוע שערי שמים לרפואתו של מרן ראש הישיבה".

ל"כיכר השבת" נודע כי במידה ובשעות הקרובה לא תהיה הטבה במצבו הבריאותי, הרי שהרופאים יאלצו לשנות את דרכי הטיפול בראש הישיבה, להרדימו ולחבור למכונת הנשמה.

בהודעה שפרסמו מקורביו של ראש הישיבה נאמר: "לקיים בנו חכמי ישראל, לאור החמרה במצבו של מרן ראש הישיבה רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פיגא שטיינמן שליט"א הציבור נקרא להעתיר בתפילה ותחנונים ולהרבות בלימוד התורה בתענית דיבור לרפואתו השלימה והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים".

המנהל הרפואי של 'מעייני הישועה' פרופ' מוטי רביד עדכן כי "צוות הרופאים הבכיר מבצעים בדיקות למציאת מקור זיהום שנמצא אצל הרב, מצבו של הרב יציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר