מזעזע

אישום: צעיר בן 17 תקף 2 קטינות בבני ברק

צעיר תקף שתי קטינות בבני ברק בתואנות שווא. הוא נלכד לאחר שאחת מהן זיהתה את דודה עובר וקראה לעזרתו. הצעיר ניסה להימלט אך נתפס בקרבת מקום. מעצרו הוארך (חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום לנוער בעיר נגד קטין בן 17 מירושלים בגין 2 עבירות של מעשים חמורים בקטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה.

הנאשם ביצע את העבירות, בדפוס דומה, בשתי מתלוננות בנות 12, ברחובות העיר בני ברק.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חגי בנימין, ב- 23.2.16 בשעות הצהריים צעדה המתלוננת, בת 12, לכיוון בית סבתה בבני ברק. בהגיעה לבניין, ובעודה עולה במדרגות הבניין, ארב לה הנאשם, עמו אין לה היכרות מוקדמת.

לפי כתב האישום, הוא שאל את הקטינה היכן יש שירותים ולאחר שיחה קצרה ביקש ממנה להתלוות אליו לרחבת עצים שם תקף אותה באכזריות. הקטינה ביקשה שיאפשר לה ללכת וציינה בפניו כי אמה ממתינה לך אך הוא התנגד לשחררה.

על פי האישום השני, ב- 19.7.16 בשעות אחר הצהריים, צעדה מתלוננת, בת 12, ברחוב בבני ברק. במעמד זה, ארב הנאשם לקטינה, ושאל אותה היכן יש שירותים. היא הפנתה אותה לבית כנסת, אך הלה ציין טענה שידע כי איננה אמת ואמר לי כי "שוטפים שם". לאחר מכן, ביקש הנאשם מהקטינה שתתקרב אליו ותקף אותה באכזריות.

למשמע עוברים ושבים, נבהל הנאשם והחל לצעוד לכיוון אחר. הקטינה, אשר חששה פן יבולע לה אם תעזוב, הלכה יחד עמו. לאחר מכן, הגיע הנאשם, יחד עם הקטינה, למחסן סמוך, שם תקף אותה שוב באכזריות.

תוך כדי המעשים האכזריים הקטינה הבחינה באדם אחר בקרבת מקום, היא ציינה זאת בפני התוקף האכזרי, שבתגובה נבהל והחל לעזוב את המקום. הקטינה, אשר החלה אף היא לעזוב את המקום, הבחינה לפתע בדודה שחלף באקראי בסמיכות אליה ופרצה בבכי, תוך שהיא מצביעה לכיוון הנאשם אשר היה נתון אותה העת במנוסה.

בתגובה, החל דודה של הקטינה לרדוף אחר הנאשם הנמלט, עד אשר לכדו בקרבת מקום, שם המתין עמו עד להגעת כוח משטרה.

הנאשם נעצר עד החלטה אחרת. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר