לקיים בנו חכמי ישראל

אשפוז מרן: "אין הרעה במצבו"; חשש להליך רפואי מסובך

הלילה האחרון עבר בשלום על מרן הרב שטיינמן לאחר שלא חלה הרעה במצבו. ל'כיכר השבת' נודע כי עדיין ישנו חשש שיאלצו לבצע הליך רפואי מסובך על מנת לפתור את הבעיה הנשימתית (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן (צילום: שלומי כהן)

במהלך הלילה האחרון (שני) לא חלה הרעה נוספת במצבו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן ולדברי מקורביו קיימת התייצבות קלה מאוד בנושא המצוקה הנשימתית ונשימותיו של מרן הפכו לסדירות יותר.

לדבריהם, עדיין לא ברור האם התייצבות זו מספקת כדי לבשר על שינוי משמעותי ולהביא לביטול החשש ששרר במשך יום האתמול בקרב בני המשפחה והמקורבים מפני תחילתו של הליך רפואי מורכב של הרדמה והנשמה.

"חייבים שיפור משמעותי ועל כן מבקשים מהציבור להמשיך ולקרוע שערי שמיים, רואים בחוש שהתפילות עוזרות ואסור לנו להיות שאננים", הם אומרים בנחרצות.

הבוקר תתקיים שוב התייעצות רפואית שם יוחלט על המשך הטיפול הרפואי במרן ראש הישיבה.

ל"כיכר השבת" נודע כי אמנם החשש מהרדמה ירד לכאורה מן הפרק בחסדי שמיים אולם עדיין גורמים רפואיים מביעים חשש שיאלצו לבצע הליך רפואי מסובך על מנת לפתור את הבעייה הנשימתית.

המנהל הרפואי של 'מעייני הישועה' פרופסור מוטי רביד אומר ל"כיכר השבת" כי "הלילה עבר בשלום. מלכתחילה המצב היה יציב ובשליטה. אנחנו מטפלים בזיהום ובמצוקה הנשימתית".

"נצטרך ככל הנראה לבצע מהלך על מנת לסייע ולהקל על ראש הישיבה ועל כך נדון היום", מוסיף פרופסור רביד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר