"לא מתבייש ביהדותי"

איתי שכטר לא מתנצל: הכיפה כי "רציתי להודות להשם"

שחקן הכדורגל של ביתר ירושלים התייחס בחשבון האינסטגרם שלו לאירוע בטדי ואמר: "אני לא מתרפס ולא מתנצל, עשיתי לא כדי להתריס אלא הרגשתי שאני רוצה להודות לה'" (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ריגש את הרשת, איתי שכטר בשמע ישראל (צילום: אורן נהרי, ynet)

חלוץ הכדורגל של קבוצת ביתר ירושלים, איתי שכטר, התייחס לראשונה באופן רשמי לטקס חבישת הכיפה ואמירת שמע ישראל בשבוע שעבר לאחר שכבש גול נגד בני סכנין באצטדיון טדי.

"אני איתי שכטר שחקן כדורגל כבר יותר מעשור ואדם מאמין באמונה שלמה מבטן ולידה, אני נצר למשפחה דתית אדוקה, שני הסבים שלי היו אנשים דתיים שהשפיעו רבות על החינוך והעיצוב שלי כאדם, אני לא מתרפס ולא מתנצל, אך את הכיפה ששמתי בשנת 2010 והפעם השנייה ביום רביעי האחרון עשיתי כי זה מה שחשבתי שנכון לעשות באותה סיטואציה".

לדבריו, הדבר לא נועד לשם התרסה ונעשה בלי שום קשר לזהות הקבוצה היריבה, בני סכנין מהמגזר הערבי, "עשיתי לא כדי להתריס אלא כי הרגשתי שאני רוצה להודות לה'. לא מתבייש ביהדותי לא מתכחש למקום ממנו באתי, ולא מפחד לעשות את מה שאני מרגיש כי זה אני, ‘עם שאינו זוכר את עברו ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל’”.

כזכור, שכטר, שהבקיע את הגול בדקה ה-71 שהכריע את המשחק והביא ניצחון ראשון לקבוצה הירושלמית על בני סכנין אחרי שבע שנים. מול אלפי אוהדים באצטדיון טדי ועשרות אלפים בבתיהם, כשכל המצלמות מכוונות אליו והאוהדים זעקו משמחה, ניגש השחקן לעבר היציע וביקש מאחד האוהדים כיפה, שכטר חבש את הכיפה, הניח את ידו הימנית על עיניו וזעק את הפסוק "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

התנהגותו של שכטר עוררה דיון ברשת כאשר רבים משבחים את גאוותו היהודית אל מול טענות בעיקר מהתקשורת כביכול מדובר בפרובוקציה נגד בני סכנין הערבית. אנשי הקבוצה המפסידה עצמה אמרו כי הם בעד התנהגותו של שכטר כל זמן שזה לא נעשה בהתרסה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר