"המצב עדיין קשה"

'הגראי"ל שטיינמן בהכרה מלאה; אישר את הטיפול בעצמו'

מקורביו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן עדכנו הערב כי הטיפול הרפואי במרן התקיים לאחר אישור ממנו. "מרן בהכרה מלאה. הרופאים מקווים שבסייעתא דשמיא הוא יוכל לשוב לביתו" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מקורביו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן עדכנו היום (שני) כי הטיפול הרפואי שעבר היום הגראי"ל עבר בהצלחה, הוא נמצא בהכרה מלאה וכי הוא אישר את הטיפול בעצמו.

מהמרכז הרפואי מעייני הישועה נמסר כי "בשעות הבוקר לאחר התייעצות של רופאי היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי מעייני הישועה בראשותו של פרופ' אליהו פטריק סורקין יחד עם רופאו האישי פרופ' אברהם וינברגר והרב אלימלך פירר הוחלט על טיפול רפואי להקלת המצוקה הנשמתית ממנה סבל מרן שליט"א בימים האחרונים. הטיפול הרפואי התקיים לאחר התייעצות והסכמת מרן ראש הישיבה".

"הטיפול הרפואי עבר ב"ה בהצלחה" מסרו מקורביו של מרן ראש הישיבה. "מרן בהכרה מלאה ב"ה. הרופאים מקווים שבסייעתא דשמיא מרן יחלים בקרוב ויוכל לשוב לביתו ולאיתנו במהרה".

הגר"ח קנייבסקי מתעדכן במצב הגראי"ל שטיינמן (באדיבות המצלם)

המקורבים הוסיפו כי "מצבו של מרן עדיין קשה והציבור נקרא להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש".

כפי שדווח הבוקר ב"כיכר השבת", במהלך הלילה האחרון לא חלה הרעה נוספת במצבו של מרן הרב שטיינמן, כאשר המאמצים הינם למנוע את הרדמתו והנשמתו של ראש הישיבה.

כפי שדווח, גורמים רפואיים הביעו חשש כי יאלצו לבצע הליך רפואי מסובך על מנת לפתור את הבעיה הנשימתית, כפי הנראה בסופו של דבר הוחלט לבצע את ההליך שעשוי להקל על נשימתו של מרן.

מבחינה רפואית, המצב שהצריך את הטיפול המורכב, אינו בגדר "הידרדרות" במצבו, אך עם זאת, החשש בקרב מקורביו ותלמידיו הוא מפני השלכות של טיפול שכזה.

יצויין, כי מוקד התהלים של 'בית מרן' לרפואתו של מרן ראש הישיבה, הוא במס' הטלפון 5293* שלוחה מס' 6.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר