נתנו לדולפין למות בשביל תמונה טובה לאינסטגרם

"הם פשוט נתנו לו למות. הוא היה צעיר ונסחף אל החוף. הם יכלו להחזיר אותו למים, הוא הרי נשם. אבל במקום זה הם התחילו להצטלם איתו ולגעת בו" אמרה עדת ראייה (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשביל תמונה טובה ברשת החברתית אינסטגרם, תיירים שבילו בסן ברנרדו שבארגנטינה היו מוכנים להכל - אפילו להביא למותו של דולפין תינוק. המקרה סוקר בעיתונות המקומית וגרר ביקורת על התיירים ברשתות החברתיות.

על פי הדיווח בעיתון הארגנטינאי "לה קפיטל", התיירים שבילו במקום הבחינו בדולפין נסחף לרצועת החוף כשהוא בחיים וניתן להצילו. אלא שהם ראו בו יותר אטרקציה, ובחרו לצלם אותו מזוויות שונות לחשבון האינסטגרם שלהם - במקום לנסות ולסייע לו.

קלאודיה, אישה שהבחינה בתיירים ובדולפין, סיפרה: "הם פשוט נתנו לו למות. הוא היה צעיר ונסחף אל החוף. הם יכלו להחזיר אותו למים, הוא הרי נשם. אבל במקום זה הם התחילו להצטלם איתו ולגעת בו. הם אמרו שהוא כבר מת".

בקטע וידאו שמתעד את התיירים והדולפין ופורסם ברשת, הם נראים כשהם נעמדים לצדו של הדולפין, מצלמים אותו ואיתו.

ארגון זכויות בעלי החיים "World Animal Protection" טען כי "מדובר במקרה טרגי נוסף של מוות מיותר, שמראה לצערנו שישנם אנשים שעדיין אכפת להם יותר מתמונת סלפי עם בעל חיים מאשר מהחיה עצמה. כל כך מאכזב לראות איך שוב בעלי חיים משמשים כאביזרי צילום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר