אאא

בכרטיס המידע שמציגה גוגל אודות חברת דואר ישראל, מובא הלוגו המוכר של החברה, בשינוי "קל": במקום הצבי המפורסם - חילזון. צבי הוא סמלו המסחרי הוותיק, זה עשרות בשנים, של הדואר, אך מסתבר כי לפי גוגל הולם יותר את הדואר בישראל לוגו של חילזון, המסמל איטיות.

בגרסה העברית של כרטיס המידע שמספקת גוגל, כן מוצג הלוגו הנכון של הצבי, מתוך ערך הוויקיפדיה על החברה, אך בגרסה האנגלית מופיע לו אחר כבוד, החילזון.

על פי הבדיקה של אתר MAKO את תוצאת החיפוש המעניינת שהעלה הגולש עומרי דרבסקי בדף הפייסבוק שלו, בדצמבר 2015, ימים בודדים לאחר הפרסום על סירוב חברות מחו"ל לשלוח מוצרים לישראל בעקבות עיכובים ואיבודים בדואר המקומי, העלה לראשונה הגולש דניאל קנס בפייסבוק שלו את הלוגו המזוייף.

"הרשיתי לעצמי לעצב מחדש את הלוגו של דואר ישראל למשהו עדכני יותר... יצא מדויק, לא? שתפו, אולי מישהו שם יבין את האבסורד", כתב דניאל. התמונה זכתה ל-5000 לייקים וליותר מ-3,000 שיתופים.

זמן מה לאחר מכן פורסמה התמונה בכתבה של האתר 'טיימס אוף ישראל' על הבלגן בדואר, ומשם זה כנראה הגיע איכשהו לגוגל. מהחברה טרם נמסרה תגובה, אך ב'דואר ישראל' בחרו להתייחס בהומור לטעות המביכה ומסרו לערוץ nexter במאקו, כי "החילזון שב הביתה בשלום"...