התעלמות מקדושי השואה

גינוי חריף: "מריחים את האנטישמיות בבית הלבן"

העובדה כי ממשל טראמפ מסרב להודות בטעותו כשהשמיט את ששת מיליוני היהודים שנטבחו בשואה מההודעה על 'יום השואה', ממשיכה להסעיר את יהודי ארצות הברית (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אנה פרנק הי"ד. בקטן: טראמפ (צילום: Shutterstock)

הסערה סביב השמטתו של הבית הלבן את אזכור היהודים שנטבחו בשואה מהודעה על 'יום השואה הבינלאומי', לא שוככת.

'מרכז אנה פרנק' בארה"ב, המנציח את זכרה של הנערה היהודייה שכתבה יומן ממחבואה בהולנד בימי האימה ומתה לבסוף במחנה ריכוז, מגיב היום באופן בוטה בעניין זה.

כזכור, ממשלו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ניסה להסביר שלשום מדוע לא הזכיר את היהודים והאנטישמיות בהצהרה הרשמית שפרסם הבית הלבן לרגל יום השואה הבינלאומי, שצוין ביום שישי האחרון. הופ היקס, דוברת הממשל, ניפקה תגובה מוזרה בנושא: "על אף דיווחי התקשורת אנחנו מכילים את כולם והבאנו בחשבון את כל מי שסבלו".

היום (שלישי) מפרסם סטיב גולדשטיין, מנהל 'מרכז אנה פרנק', את ההצהרה הבאה: "זו הפעם השלישית, בתוך 3 ימים, שממשל טראמפ מסרב להכליל יהודים בהצהרות לזיכרון השואה. ראש הסגל ריינס פריבוס, הקרוב ביותר לדונלד טראמפ ובעל הסמכות הבכיר בבית הלבן, הבהיר כי הוא "לא מתחרט" על השמטת היהודים".

"התעוררו והריחו את האנטישמיות בבית הלבן", כתב גולדשטיין. "הנשיא טראמפ והממשל שלו מעורבים בהכחשת שואה, שראינו אותה אצל נבלים אחרים במהלך ההיסטוריה. האם עם כאלה אנחנו צריכים להתמודד?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר