צפו בווידאו

שרה נתניהו: "כשהבנים לומדים תנ"ך - זה הדבר היפה ביותר"

רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו נאמה בכינוס היסוד של השדולה ללימוד תנ"ך בכנסת וסיפרה על הלימוד המשותף של משפחת נתניהו: "זה עבורי הדבר היפה ביותר שלנו כמשפחה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90. וידאו: מתוך פייסבוק)

הגב' שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, השתתפה היום (שלישי) בכנס היסוד של השדולה ללימוד תנ"ך בכנסת, וסיפרה על הקשר המשפחתי שלה ללימוד התנ"ך.

"אני שמחה להיות אתכם כאן היום ואני מברכת אתכם על הקמת השדולה לעידוד לימוד התנ"ך בישראל. התנ"ך הוא הספר האהוב עליי ועל משפחתי ואני מחוברת אליו ממקום מאוד עמוק ואישי" אמרה הגב' נתניהו.

היא פירטה על החיבור לתנ"ך "קודם כל מאבא שלי, מורי ואבי האהוב, שמואל בן ארצי ז"ל. אבא היה משורר וסופר, אבל קודם כל חוקר תנ"ך ומוותיקי המורים והמחנכים בישראל. מחנך עברי, מורה גדול לתנ"ך, שזכה ללמד דורות, דורות של תלמידים. אני יודעת שכל התלמידים שלו הוקירו ואהבו אותו - ואהבו תנ״ך, בזכותו. האהבה שלו לתנ״ך הדביקה את כולם, תלמידיו הרבים - וגם אותי, ואת משפחתנו".

"אני מחוברת לתנ"ך גם כאחות של שלושת אחיי שהיו חתני תנ"ך וגם כאמא של חתן תנ"ך – בני אבנר שהיה חתן תנ"ך בגיל 15" סיפרה רעיית ראש הממשלה. "אני חושבת שזו משימה לאומית עבור כל הילדות והילדים שלנו: להכיר וללמוד את התנ"ך. זה ספר הספרים שלנו – ולמעשה, סיפור חיינו. הסיפור של כולנו".

רעיית ראש הממשלה מגיעה לכנס היסוד של השדולה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"בכל שבת שבה בני אבנר יוצא הביתה לחמשוש מהצבא או לשבת קצרה, הוא יושב עם אבא שלו, ראש הממשלה, והם לומדים יחד את פרשת השבוע, את ההפטרה, ופרקי-אבות" סיפרה נתניהו, "הרבה פעמים גם בננו יאיר משתתף עימם בלימוד, וזה עבורי הדבר היפה ביותר שלנו כמשפחה. כך אני זוכרת את השבתות בבתינו בטבעון עם אבא ואמא ועם אחיי, בלימוד התנ"ך".

"כשאני רואה את הילדים שלי לומדים עם אבא שלהם, אני נזכרת בגעגוע באבא שלי ויודעת שהמורשת שלו חיה וקיימת - וממשיכה מדור לדור. ולכן, אם יורשה לי במעמד החשוב הזה, אני מציעה לכם - ולכל מי שצופה בנו - לאמץ ולקדם את הלימוד המשותף של התנ"ך בין הורים לילדים. זאת המסורת שלנו ויש לנו זכות גדולה ללמוד אותה ולהעביר אותה אל הדורות הבאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר