מכירים במחוז החרדי

נפתלי בנט: יש הרבה מה ללמוד מהחינוך החרדי

הכרה רשמית חרדית במחוז החרדי של משרד החינוך: מנהלים ואישי חינוך השתתפו באירוע של המחוז. בנט שיבח את החינוך החרדי ומנהל המחוז הודיע על מהפכה בהליך הרישום (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שר החינוך נפתלי בנט (צילום: אלכס קולמויסקי)

רבנים, מחנכים ועסקנים השתתפו בשעות אחר הצהריים (שלישי) בכנס מיוחד, שהיווה הכרה רשמית חרדית במחוז החרדי של משרד החינוך.

בכנס, שהתקיים במלון קראון פלאז'ה בירושלים, נאמו בפני המשתתפים שר החינוך נפתלי בנט, סגנו מאיר פרוש, מנהל המחוז החרדי איציק זהבי וראשי רשתות החינוך החרדיות הרב אליעזר סורוצקין מהחינוך העצמאי וחיים ביטון מרשת החינוך של ש"ס.

הנאומים בכנס (באדיבות המצלם)

מדובר בכינוס רשמי ראשון מסוגו, המהווה כאמור הכרה בפועל של ראשי רשתות החינוך החרדי ומנהלי הסמינרים במחוז החרדי במשרד החינוך, שעד לא מכבר נאסר שיתוף הפעולה עימו על ידי גדולי ישראל ושלפני תקופת זמן שרר קרע עמוק בין ראשיו לבין המנהלים החרדיים.

השר נפתלי בנט אמר בנאומו כי "עד לפני שנתיים לא הכרתי את החינוך החרדי, אלא רק מכותרות בעיתונים, ולא מקבלים תמונת מצב אמיתית... זאת בלשון המעטה. בהרבה מאוד ביקורים, הן מתוכננים והן ביקורי פתע, אורו עיני. אם אני צריך למצוא מילה אחת שתגדיר את החינוך החרדי, הרי שניתן לומר - אהבה. אהבה לתלמיד ולחניך".

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

השר בנט הצהיר כי בניגוד לעבר, הוא אינו רואה במנהלים החרדים כאלו שמנסים לרמות או לעקוץ. "אני רואה בכם שותפים על כל המשמעויות של הדבר".

מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, שהתקבל במחיאות כפיים סוערות, העביר למנהלים רמז עבה כי בכוונתו לטפל ולחולל שינוי מהפכני בחינוך החרדי, כאשר כל תלמידה תדע היכן היא לומדת בשנת הלימודים הבאה.

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

זהבי פירט: "זה שינוי שנחולל, אני מקווה בהצלחה, לקראת שנת הלימודים תשע"ח ובשיתוף כל הגורמים גם באיגוד הסמינרים, גם מנהלי אגפי החינוך וגם ברשתות החינוך ובעיקר החינוך העצמאי. המטרה היא שכל תלמיד ותלמידה יידעו בתום שנת הלימודים שלהם היכן הם אמורים ללמוד בשנה הבאה, כמו כל אחד ואחת מילדי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר