פרסום ראשון

דרמה בתקשורת החרדית: יעקב ריבלין ואבי בלום עוברים ל'קול חי'

צמד הפרשנים החרדים יעקב ריבלין ואבי בלום, פורשים מרדיו 'קול ברמה' ועוברים להגיש תוכנית חדשה בתחנה המתחרה - 'קול חי', כך נודע הערב ל"כיכר השבת" (ברנז'ה, תקשורת)

ישי כהן | כיכר השבת |
יעקב ריבלין עם עמיתו אבי בלום (צילום: אלי קובין)

פרסום ראשון: בכירי הפרשנים החרדים, יעקב ריבלין ואבי בלום, עוזבים את התוכנית 'פילפוליטיקה' המוגשת מידי סוף שבוע ברדיו 'קול ברמה' - ועוברים לשדר תוכנית זוגית חדשה ברדיו 'קול חי'.

יעקב ריבלין משמש בתפקידו המרכזי כפרשן פוליטי של העיתון 'בקהילה', ואבי בלום כפרשן פוליטי ברשת 'קו עיתונות'.

התוכנית של השניים ברדיו 'קול ברמה' נחשבה לאחת מתכניות הדגל של הרדיו, והמעבר לתחנה המתחרה מהווה מכה לא קלה לתחנה שעוברת בשבועות האחרונים משבר לא פשוט מאז הודיע חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני כי הוא מסיר את תמיכתו ממנה.

יצוין, כי למרות שהצמד בלום וריבלין נחשבים לבכירים בתקשורת החרדית, בכירי ש"ס ובראשם השר אריה דרעי סרבו להתראיין בתוכנית בשל החרם הכללי על רדיו 'קול ברמה'.

בשנתיים האחרונות עזבו את תחנת 'קול ברמה' לטובת 'המתחרה קול חי: מרדכי לביא, אבי מימרן, יוסי אליטוב, יעקב ריבלין ואבי בלום.

מ"קול חי" נמסר: "אנחנו מברכים את יעקב ריבלין ואבי בלום עם הצטרפותם לנבחרת המגישים והפרשנים של 'קול חי'". בסגנונם הייחודי, מביאים ריבלין ובלום זויות ייחודיות על הנעשה בפוליטיקה ובציבוריות החרדית. מעל במת 'קול חי', ימשיכו השניים בעז"ה לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב: להביא את הסיפורים הכי טובים ואת המרואיינים המעניינים ביותר. אנחנו מאחלים להם הצלחה רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר