הישג לגולשים החרדים: יוצרי הסרטון המבויים פוטרו מ"רשת"

זכיינית ערוץ 2 "רשת" פיטרה את גיא הוכמן ואורי שצ'יגובסקי - שני העובדים שעמדו מאחורי יצירת סרטון קריעת הדגל המבויים בבני ברק - זאת לאחר חשיפת תיעוד המקרה ממצלמות האבטחה שהוכיח כי מדובר באקט מבויים (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'קוריץ מערכות אבטחה' - אתר המזבלה)

זכיינית ערוץ 2 "רשת" פיטרה את גיא הוכמן ואורי שצ'יגובסקי - שני העובדים שעמדו מאחורי יצירת סרטון קריעת הדגל המבויים בבני ברק - כך מדווח הערב (ראשון) דה מרקר. הפיטורים מגיעים לאחר שבתחילה טענה "רשת" כי לא מדובר בסרטון מבויים.

"רשת פועלת במלוא החומרה כדי לבדוק את הנושא ותמצה את הדין במלוא החומרה כדי שמעשים אלו לא ישנו" אמרו היום בזכיינית. "בין אם טעויות אנוש ובין אם טעויות אחרות הרי שכל הנוגעים בדבר מביעים חרטה ופועלים לתיקון. ביום הזיכרון ולפני יום העצמאות זה הזמן לקרב בין אדם לחברו".

התיעוד ממצלמות האבטחה (צילום: באדיבות 'קוריץ מערכות אבטחה' - אתר המזבלה)

בסרטון נראה הוכמן משוטט בבני ברק עם דגל ישראל בניסיון לבחון מה תהיה תגובת התושבים. לקראת סיום הסרטון, הוצגו רוכבי אופנוע כשהם עוצרים ליד הוכמן וקורעים את הדגל תוך שהם צועקים "שיקצע" לעבר הדגל.

בעקבות הקטע התעוררה מחאת גולשים חרדים, ובהמשך אף הוצגו הקלטות, כמו גם תיעוד ממצלמות אבטחה שחשף אתר ה"מזבלה" והוכיח כי מדובר באקט מבויים.

לא ניתן היה להשיג את תגובות הוכמן ושצ'יגובסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר