התאונה בגדרה

רבו של מצפה רמון: הרב דניאל בר מוחא ז"ל

הבוקר נהרג בהתנגשות רכבו עם רכב אחר בעיר גדרה, רבו של הישוב מצפה רמון בדרום, הרב דניאל בר מוחא ז"ל. בן כ-60 בפטירתו. הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב בר מוחה ז"ל (צילומסך: מתוך יוטיוב)

רבו של הישוב מצפה רמון שבדרום, הרב דניאל בר מוחא, נהרג הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית בעיר גדרה, והוא בן כ-60 בלבד.

התאונה התרחשה כאשר רכבו של הרב התנגש ברכב אחר, ברחוב שדרות בן גוריון שבגדרה, כתוצאה מתאונה עצמית. נהג הרכב השני נפצע קל. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף גדרה ביצעו פעולות החייאה ברב הישוב, ובסיומן נקבע מותו בזירת התאונה.

ל"כיכר השבת" נודע, כי הרב בר מוחא חלה מאוד בשנה האחרונה, ועל פי ההערכה הוא חווה אירוע לבבי קשה בעת הנסיעה היום וכך התנגש עם רכבו ונהרג.

רכבו של הרב בר מוחא ז"ל (צילום: דוברות זק"א)

בעקבות התאונה הטרגית, פונתה גופתו למכון לרפואה משפטית באבו כביר, בני המשפחה פנו לראשל"צ הגרש"מ עמאר בכדי שלא תבוצע נתיחה בגופת הרב, ואכן רבה של ירושלים פנה לרב יעקב רוז'ה רבו של המכון, ובהוראתו בוצעה בדיקה חיצונית בלבד.

אביו של הרב ז"ל הוא הרב מרדכי בר מוחא שכיהן כרבה של העיר נשר בצפון. אחיו של הנפטר הוא יוסי בר מוחא מנכ"ל אגודת העיתונאים.

מוישי סגל חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בנהג רכב שהתנגש ברכב שעסק בעבודות גינון. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה".

רכבו של הרב בר מוחא ז"ל (צילום: דוברות זק"א)

"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב בסמוך לרכב לאחר שאזרחים חילצו אותו מכיסא הנהג. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעות בחזה ובפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו פעולות החייאה, הוא היה ללא רוח חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב השני נבדק על ידינו גם כן והתפנה באופן עצמאי כשמצבו קל", תיארו חובש בכיר במד"א עופר פישר ופראמדיק מד"א שגיא וייץ.

אלחנן רוט מתנדב זק"א סיפר כי "מדובר בזירה קשה מאוד. במהלך הטיפול של מתנדבי זק"א בכבוד המת, הטלפון הנייד של ההרוג צלצל מספר פעמים".

הלוויתו תתקיים היום בשעה 18:30 בבית העלמין בגדרה.

רכבו של הרב בר מוחא ז"ל (צילום: דוברות זק"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר