"שלפתי את האקדח"

ניצול שואה בן 82 ירה בשני פלסטינים שפרצו לביתו

תושב המושב בית יצחק בשרון, ניצול שואה בן 82, חזר לביתו, הבחין בשני פורצים פלסטינים מאזור טול כרם בבית, ירה לעברם, הרג אחד מהם ופצע את השני באורח קשה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הירי, אמש (צילום: יקיר קרשביץ ,תיעוד מבצעי מד"א)

תושב המושב בית יצחק בשרון, ניצול שואה בן 82, חזר אמש (שני) לביתו, הבחין בשני פורצים פלסטינים מאזור טול כרם בבית, ירה לעברם, הרג אחד מהם ופצע את השני באורח קשה.

פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של אחד הפורצים, גבר כבן 30, ופינו לבית החולים לניאדו בנתניה את הפורץ השני, פלסטיני כבן 35.

ב"ידיעות אחרונות" הובאה הבוקר גרסתו של היורה כפי שנמסרה לחוקרי המשטרה. "אשתי ואני חזרנו הביתה מאירוע משפחתי. כשפתחתי את דלת הבית שמעתי נקישות מבפנים והבנתי שיש שם מישהו. שלפתי את האקדח שלי שאני נושא ברישיון, ונכנסתי הביתה".

כשנכנס אל הבית, הוא חהבין בשני רעולי פנים שהחלו לנוע לעברו. הוא חשש לחייו וירה לעברם שני כדורים בלבד. אחד הפורצים התמוטט על המיטה שלו בחדר השינה ומת מיד, חברו, שנורה גם כן, זינק החוצה מהחלון, אך נמצא על ידי השוטרים והועבר לבית החולים.

יצוין כי נכדתו של ניצול השואה, היא לוחמת משמר הגבול שנפצעה לפני כשנה וחצי בפיגוע דריסה בירושלים.

מהמשטרה נמסר כי "סמוך לשעה 21:30 התקבל במשטרת ישראל דיווח על פורץ פצוע בתוך בית בבית יצחק. מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה כי בעל בית ברחוב דרך השדות במושב בית יצחק שמע רעשים בביתו, משנכנס לחדר הבחין בשני חשודים וכלי פריצה בידם. בעל הבית ביצע לעברם ירי. כתוצאה מהירי נקבע מותו של אחד והשני פונה לבי"ח במצב בינוני (תושבי נפת טול כרם). חקירה נמשכת".

חובש בכיר במד"א אולג לדג'ינסקי ופראמדיקית מד"א אוריאן קינן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לבית גבר בשנות ה-30 בהכרה כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב. פצוע נוסף שהיה במקום שנפגע גם כן מירי היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר