9 עוכבו לחקירה

כ-6,000 ביצים שנשמרו לא בקירור - הושמדו

המשטרה בשילוב עם הגורמים הרלוונטיים תפסה אתמול במספר בתי עסק ביצים שאוכסנו בצורה שאינה ראויה ומסוכנת לבריאות הציבור. הביצים הושמדו ו-9 עוכבו לחקירה (בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה ביחד עם כלל גורמי האכיפה, ממשיכים לפעול למאבק בשיווק הפיראטי של מזון העלול לסכן את בריאות הציבור ואשר פוגע במשווקים המורשים, המגדלים את תוצרתם תוך הקפדה על התנאים הנדרשים להבטחת בריאות הציבור ושלומו.

בפעילות משולבת שהתקיימה אמש של שוטרי משטרת ישראל, אנשי מועצת הלול ופקחי מס הכנסה, נמצאו במספר בתי עסק כ-6,000 ביצים לא מפוקחות שאוכסנו בתנאים ירודים וללא קירור. אנשי מועצת הללו שבדקו את הביצים, קבעו כי הן מסוכנות למאכל אדם.

9 חשודים עוכבו לחקירה בחשד להחזקה וסחר בביצים שאינן ראויות למאכל. הביצים נתפסו והושמדו ע"י מועצת הלול.

כמו כן, הושמדו 6 טון של בשר טריפה שנתפסו באטליז בסכנין.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל יחד עם רשות האכיפה הנוספות, תמשיך במאבקה הנחוש כנגד שיווק מזון פיראטי בדגש על מזון מן החי העלול להיות נגוע בשפעת העופות, סלמונלה ומזיקים אחרים".

"אנו ממליצים לציבור לקנות רק במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד על צריכת מוצרים באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם סימון ברור של תאריך ייצור ותאריך פג תוקף. אנו מדגישים כי צריכת תוצרת מזון פיראטית, שאינה מפוקחת תברואתית ושלעיתים קרובות מובלת בתנאים לא ראויים, עלולה להיות נגועה במחלות ולסכן את בריאות הציבור", נאמר בהודעת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר