HELITE

רוכבים על אופנוע? ככה תגבירו את הבטיחות בנסיעה

תאונת דרכים בעת רכיבה על אופנוע בתל אביב, הביאה להקמת שלוחה ישראלית של חברת HELITE הצרפתית, היצרנית האירופית הגדולה והמובילה במוצרי כריות אוויר לבישות עבור רוכבים. מייסדי החברה: גו'אן גולדברג, יונתן סימון סלם וסמואל סלם מביאים לכם את המוצרים שישפרו את הבטיחות עבור רוכבי האופנוע (רכב, שיווקי)

רוכבי אופנוע? בטיחות בנסיעה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אדקיז טכנולוגיות בע"מ, יבואנית אבזור הבטיחות לרוכבים, משיקה את אפודי ומעילי כריות האוויר של HELITE הצרפתית. אפודי ומעילי רכיבה אלו מיועדים להעלות משמעותית את רף הבטיחות וההגנה על רוכבים במקרה של תאונה.

מנגנון הבטיחות מופעל מכאנית - מעיל הרכיבה מחובר ברצועה וקליפס אל האופנוע ובמקרה של מתיחה בעצמה של 20-25 ק"ג שנגרמת מהתנתקות הרוכב מהאופנוע, מכל CO2 ינפח את כרית האוויר שמסביב לפלג גופו העליון של הרוכב בזמן של עשירית שניה בלבד.

כרית האוויר מגנה על גב הרוכב, עמוד השדרה, החזה, הצלעות וכל האיברים החיוניים בגוף. בנוסף לכך, כרית האוויר מתנפחת כך שראשו וצווארו של הרוכב מוגנים מפני צליפת שוט וחבטות.

בנוסף לכך, חברת HELITE פיתחה את טכנולוגיית ה-TURTLE אשר יוצרת למעשה הגנה כפולה על גב הרוכב ופיזור יעיל עוד יותר של עצמת הפגיעה במקרה של תאונה. לפי טכנולוגיה זו, כרית האוויר נמצאת בין שתי שכבות של מיגון גב קשיח וכך יוצרת בידוד מקסימלי של גב ועמוד השדרה מפני חבטות.

אפודי ומעילי HELITE, הנם רב-פעמיים ובמקרה של פתיחת הכרית, כל שיש לעשות זה להחליף את מכל ה-CO2 בחדש כדי לחזור לרמת הגנה תקינה, זאת כמובן במידה וציוד הרכיבה לא נקרע כתוצאה מהתאונה.

היצע אפודי ומעילי הרכיבה של HELITE יכלול בישראל לא פחות מעשרה דגמים שונים, כדי להתאים למגוון רחב של רוכבים וסוגי שימוש. ההיצע כולל מעילי קיץ וחורף, מעילי אדוונצ'ר, אפודים שחורים וזוהרים (היי-וויז), אפוד לשימוש עבור רוכבים ספורטיביים ועל גבי מסלולי מירוצים (בהתאמה לחליפת העור והגבנון) לגברים ולנשים, עשויים מקורדורה או עור ועוד. אפודי ומעילי כריות האוויר של HELITE נמצאים בשימוש נרחב מסביב לעולם, על ידי רוכבים משטרה במערב אירופה וארה"ב, גופי הצלה ועוד.

בטיחות רוכב אופנוע. וידאו באדיבות helite

מה זה HELITE?

חברת HELITE נוסדה בצרפת על ידי ג'ראר טובנו בשנת 2002, יזם וחלוץ בתעשיית המטוסים הקלים. חוש ההמצאה והיצירתיות שלו יחד עם המודעות הגבוהה לבטיחות, דחפו אותו להקמת HELITE. טכנולוגיה זו פותחה במקור עבור שיפור הבטיחות עבור טייסים בענף התעופה הקלה, אך ג'ראר טובנו הבין מהר מאוד שישנת תחומים נוספים בהם ישנו צורך מידי לשיפור הבטיחות.

HELITE מתמחה בייצור בלעדי של מערכות כריות אוויר, באמצאות פתרונות הנדסיים מתוחכמים וצוות מנוסה. מעבר לתחומי מחקר ופיתוח מתקדמים, HELITE מתמחה בייצור ציוד בטיחות מתנפח, היא המפתחת המובילה והיצרנית הראשונה באירופה של כריות אוויר לבישות: יותר מ-100,000 יחידות נמצאו בשימוש היום.

העיצוב, הפיתוח והייצור של מערכות כריות האוויר מתבצע על ידי HELITE בדיז'ון, צרפת. כל כרית אוויר ומערכת ההדק נבדקים בקפידה ועוברים בקרת איכות מחמירה.

מעילי כריות האוויר נמצאים בשימוש במספר תחומים בהם המשתמש מצוי בסיכון גבוה, למשל עבור רוכבי דו-גלגלי, רוכב סוסים, גולשי סקי, טייסים ומגוון רחב של פעילויות אקסטרים. פיתוחים נוספים נמצאים בענפי תעשיה רבים אחרים.

מוצרי HELITE עומדים בסטנדרטים גבוהים של איכות ואמינות. בגדי המגן מוערכים במיוחד על ידי ספורטאים מקצועיים אשר מעוניינים למזער סיכונים ופציעות בפעילות הספורטיבית. כל כריות האוויר של HELITE בעלות אישורים של מעבדת הבטיחות החיצונית CRITT Sport, מעבדה צרפתית המתמחה בניסויים אובייקטיביים של ציוד בטיחות מקצועי (PPE). בנוסף לכך, לכל מוצר בטיחות אותו משיקה HELITE, נערכים אלפי מבחני ריסוק ובטיחות פנימיים וכל על ידי מעבדות חיצוניות. בישראל קיבלו אפודי ומעילי הבטיחות של HELITE את אישור מכון התקנים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר