לקראת ההכרעה

שרה נתניהו יצאה "דוברת אמת" בבדיקת פוליגרף

רעיית ראש הממשלה עברה בדיקת פוליגרף ביוזמתו של יואב יצחק שטען כי היא נמצאה דוברת אמת בכל הנוגע לטענותיו של מני נפתלי, אב הבית שפוטר. האם זה אכן מספיק? (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של נתניהו)

האם שרה נתניהו צודקת או לא? ערב הכרעת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט האם להגיש כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בפרשת המעונות, הציגה אמש (מוצאי שבת) נתניהו תוצאות בדיקת פוליגרף שעברה באופן פרטי ולפיהן נמצאה דוברת אמת.

רעיית ראש הממשלה עברה את בדיקת הפוליגרף ביום חמישי האחרון במכון "טל פוליגרף". מי שדיווח על תוצאות הבדיקה וגם טוען שיזם אותה הוא העיתונאי יואב יצחק.

לטענתו, נתניהו נשאלה על ארבעה נושאים הנוגעים לעדותו של מני נפתלי במשטרה: טענת נפתלי כי נתניהו הורתה לו לנפח את מספר המשתתפים בארוחות במעון ראש הממשלה, טענתו כי נתניהו הורתה לשנות את סוג הארוחה מפרטית למדינית כדי להגדיל את התקציב למנה, טענתו כי נתניהו ידעה בזמן אמת על הנהלים האוסרים הזמנת מזון כשיש מבשלת במעון ראש הממשלה ולמרות זאת הורתה לו להזמין חמגשיות ממסעדות, והטענה כי הזמין ארוחות ממסעדות בכמויות גדולות "כדי לרצות אותה".

בכל המקרים הדפה נתניהו את הטיעונים ולטענת מכון הפוליגרף "לא נמצאו תגובות פיסיולוגיות המעידות על אמירת שקר". עם זאת, בתקשורת מצביעים על כך שנתניהו לא הציגה תוצאות פוליגרף לגבי נושאים נוספים שעלו בחקירה, כגון העסקתם של חשמלאי במעון הפרטי ומטפלת לאביה על חשבון המדינה.

יצוין, שכל בדיקת פוליגרף מוטלת בספק בכל מקרה שכן היא אינה מדויקת לחלוטין וניתן לשטות בה או לחלופין להיכשל בשל הלחץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר