על רקע אנטישמי

תקיפה אכזרית בפריז: משפחה יהודית נכפתה והוכתה

3 שודדים ניסרו את חלונות ביתה של משפחה יהודית בבירת צרפת, קשרו את השוהים בבית, שדדו את כספם והיכו אותם באכזריות - והכל על רקע אנטישמי, כך לפי ארגון הגג של יהודי צרפת (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אלימות קשה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בפריז דווח היום (ראשון), על תקרית אנטישמית חמורה: בני משפחה יהודית הותקפו באכזריות על ידי אלמונים לאחר שפרצו לביתם.

לפי הודעת הקרי"ף, ארגון הגג של הארגונים היהודיים בצרפת, המעשה היה מכוון לאור מוצאם של הקרבנות. המשפחה, המתגוררת בפרבר סן דני בבירת צרפת, נפלה קורבן לשלושה שודדים שפרצו לביתם ביום שישי האחרון.

השודדים קשרו את היהודים, היכו אותם וגנבו כסף מזומן, כרטיסי אשראי ותכשיטים. לפי הארגון היהודי, החשודים בשוד הם שלושה גברים בשנות ה-20 לחייהם, שפרצו לבית לאחר שניסרו את הסורגים בחלונות.

"זו תקיפה אלימה ואנטישמית. ארגון הקרי"ף מגנה את המעשה הזה, שהוא הוכחה כי יהודי צרפת מאוימים ברחוב וגם בבתיהם. אנו קוראים לרשויות להתערב ולפעול כדי למנוע הישנות של מקרים כאלה", נכתב בפוסט שפרסם הארגון.

הלווייתה של שרה לוסי חלימי שנרצחה באכזריות בפריז בידי מוסלמי (צילום ארכיון: דוד זר)

לפי האתר 'France 1', התוקפים אף אמרו לבני המשפחה היהודית: "אתם יהודים, יש לכם כסף - ואנחנו לוקחים לכם אותו בשביל לתת את זה לעניים".

רק לפני פחות מחצי שנה זועזעו צרפת היהודית ויוצאי צרפת בישראל בשל הרצח של שרה לוסי חלימי הי"ד, שתחילה נטען כי מותה היה אקראי, בגלל נפילה מגובה.

אך לאחר מכן התברר כזכור כי צעיר מוסלמי מקומי דחף אותה אל מותה מהקומה השישית בביתה בפריז, כשהוא דוקר אותה לפני כן וקורא 'אללה אכבר'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר