מענדי גרוזמן עוזב את 'מקור ראשון': "מערכת מפרגנת"

העיתונאי מענדי גרוזמן הודיע על סיום עבודתו בעיתון "מקור ראשון". "אני מפסיק לכתוב בו, אבל בית זה בית. לתמיד. זו מערכת שהאמינה בי ונתנה לי כלים לצמוח" (ברנז'ה, עיתונות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מענדי גרוזמן. ארכיון (צילום: יח"צ)

העיתונאי מענדי גרוזמן הודיע היום (שני) על סיום עבודתו בעיתון "מקור ראשון". בפוסט שפרסם גרוזמן בחשבון הפייסבוק שלו הוא הודה למערכת בה עבד בארבע השנים האחרונות. "אני מפסיק לכתוב בו, אבל בית זה בית. לתמיד" כתב.

"אחרי כמעט 4 שנים בעיתון מקור ראשון, אסיים בסוף החודש את עבודתי בו" כתב גרוזמן. "התחלתי בו ילד קטן שצנח מאתרי האינטרנט החרדיים, שכבודם במקומם מונח, וחלם להיות חופשי בעטו ומקצועי יותר. הגעתי לבית ספר הכי טוב בעולם לתקשורת. שורה של עורכים וכותבים מהאיכותיים ביותר בשוק, מלאי עומק וערכים. מערכת שסלחה לי על אי דיוקי הלשון (נו אין לך ליבה, אמרו תמיד, אבל בקטנה) תיקנה אותם בלי לעשות עניין, האמינה בי ונתנה לי כלים לצמוח. אין מערכת מפרגנת כמו מקור ראשון ואין מקום חם ולבבי כמו מקור ראשון".

"קראתי את מקור ראשון עוד הרבה לפני שעבדתי בו. הערצתי אותו. עיתון איכותי שמביא קול שונה ומיוחד לשיח. לא האמנתי שיום אחד אופיע על דפיו. אני מפסיק לכתוב בו, אבל בית זה בית. לתמיד" הוסיף. בהמשך הפוסט, הודה גרוזמן לחברי המערכת בשמותיהם, וציין: "אוהב מלא את כולכם. על התחנה הבאה שלי עוד נדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר