לייב דו"ח

שידר לייב באינסטגרם תוך כדי נהיגה; כך המשטרה הגיבה

צילום מסך מעניין מסתובב ברשת וזוכה לויראליות. בצילום מסך נראית הודעה שקיבל נהג מדובאי מהמשטרה המקומית תוך כדי שהוא מצלם סרטון לייב לרשת החברתית כשהוא באמצע נהיגה (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

אם אתם נוהגים ברכב כמה שנים, סביר להניח שיצא לכם לקבל דו"ח תנועה אחד או שניים, אלא אם כן אתם נהגים ממש טובים וממושמעים. את הדו"ח קיבלתם על ידי שוטר שעצר אתכם בשולי הדרך או בדואר, שגילה לכם שמצלמת דרך תיעדה אתכם מבצעים עבירת תנועה כזו או אחרת. אבל בטח לא קרה לכם שקיבלתם דו"ח בצ'אט ברשת החברתית.

לכם לא, אבל לנהג בדובאי העשירה כן. נהג רכב מדובאי שידר סרטון לייב ברשת החברתית אינסטגרם ותוך כדי השידור קיבל הודעה בצ'ט לייב ממשטרת דובאי שככל הנראה נחשפה לסרטון המפליל של הנהג, ששידר תוך כדי נהיגה, כאשר בהודעה כתבה המשטרה כי הקנס בדרך אליו.

ההודעה ממשטרת דובאי (צילום מסך)

משטרת דובאי ידועה כבעלת צי הרכב היוקרתי בעולם כשבשורותיה משרתים רכבי יוקרה דוגמת לאמבורגיני פרארי בנטלי ועוד רבים וטובים.

האם הנהג יעמוד בקנס שהושת עליו? אם הוא חי בדובאי העשירה סביר להניח שכן, ושהוא רק נהנה מהחשיפה האדירה שקיבל לאחר המקרה המשעשע.

כמה עובדות על דובאי (צילומים: DXB Planet, VIP Club – бизнес сообщество, JULIANA GRASMAN, Fahad Al-Jasim, NASA, - Creative Commons)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר