במקום אראל סג"ל

המחליפים בגל"צ: עירית לינור וקובי אריאלי

התכנית "המילה האחרונה" של גל"צ חוזרת לשעה 11:00 בבוקר והיא תוגש על ידי עירית לינור וקובי אריאלי שיחליפו את אראל סג"ל ברצועת הבוקר לאחר עזיבתו (ברנז'ה, עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הסופרת והעיתונאית עירית לינור, והסופר, העיתונאי והשדרן קובי אריאלי, יחליפו את העיתונאי והשדרן אראל סג"ל, שהודיע לאחרונה על רצונו לסיים את הגשת תכניתו בגלי-צה"ל.

עירית לינור, סופרת, תסריטאית ובמאית. כתבה בעיתונים "חדשות" ו"הארץ". היא משתתפת ומנחה את תכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 20. משנת 1998, מגישה לינור את התכנית "המילה האחרונה" בגלי-צה"ל, בתחילה עם אורי אורבך ז"ל, אחר כך עם קובי אריאלי וביניהם יריב אופנהיימר, רענן שקד וליאת רון. "המילה האחרונה" זכתה עם צאתה לדרך בפרס מפקד גל"צ וזוכה להצלחה רבה עד היום.

בשנה האחרונה היא נמנית עם 10 התכניות המואזנות ביותר בישומון גלי-צה"ל ובדיגיטל. בתכנית שני מגישים המחליפים תובנות וחבטות בנושאים פוליטיים, חברתיים וכל מה שמעניין או מרגיז את המגישים. קובי אריאלי, 46, הוא איש רדיו וטלוויזיה, פובלציסט וקומיקאי. הוא נולד בירושלים , גדל והתחנך בקהילה החרדית. הוא כתב במשך כעשור ב"מעריב", "גלובס", "מאקו" ובעיתונים חרדיים. אריאלי, גם הגיש את תכנית הבוקר בערוץ 10, את התכניות "המהפכנים" ו"פרשה לא סגורה" בערוץ 2, סדרות בתחום האוכל והסאטירה והשתתף בעשרות תכניות וסדרות טלוויזיה. בשנת 2011 פרסם את ספרו "רומן בכתובים". אריאלי הוא איש גלי-צה"ל מאז 1999. הוא החל בהגשת פינות בתכנית "המילה האחרונה", הפך למגיש-מחליף, ועם פרישתו של אורי אורבך ז"ל, למגיש קבוע לצידה של עירית לינור.

בנוסף, הגיש אריאלי במשך שנים את "ציפורי לילה" לבדו ועם שפרה קורנפלד. כיום מגיש אריאלי תכנית מגזין אקטואלי שבועי ביום שישי בבוקר.

כזכור, בחר השדרן אראל סג"ל לעזוב את התחנה, לאחר שלטענתו צעדיו הוצרו בשל דעותיו הימניות, למרות הרייטינג הגבוה לו זכה במשך זמן שידור תכניתו.

מגלי צה"ל נמסר: "אנו מאחלים הצלחה לאראל סג"ל בדרכו החדשה, ולעירית לינור ולקובי אריאלי הצלחה בתכניתם המשותפת "המילה האחרונה" שתשודר כאמור בשעה 11:00 לפני הצהריים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר