איתן קלינמן בסינגל חדש - "הולך ומאיר"

הזמר והיוצר איתן קלינמן בסינגל שני מתוך אלבומו השלישי עליו הוא עובד בימים אלו. כרגיל קלינמן אחראי ללחן ולמילים. על העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד עידו גונן (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר איתן קלינמן, משחרר סינגל נוסף לקראת אלבומו השלישי, אלבום שיהיה הפעם מקורי ויותר אישי וצפוי לצאת בע"ה בקרוב. מי שנחשף לאלבומיו הקודמים מכיר את היצירה הרגישה של קלינמן, גם בשירים שקטים וגם באלה השמחים יותר. המילים, העיבודים וכמובן הביצועים מבטאים את היותו אומן בנשמתו, הדבק בסגנון מוזיקלי ייחודי שאינו מושפע מטרנדים חולפים או לחנים מקובלים "כי זה פחות מעניין להיות כמו כולם".

הסינגל החדש "הולך ומאיר", הוא שיר של חיפוש ותפילה, לאור ניסיון החיים המאתגר של איתן. המילים מתארות דרך התמודדות מעניינת, המלמדת את האדם להתבונן באופן חיובי על כל מה שקורה. "מרגע שאדם נולד", מסביר קלינמן, "הוא מצוי בתהליך של חיפוש. האדם מחפש מטרה, עוגן של אכפתיות ומשמעות, וחשוב לזכור שגם ברגעים הקטנים אנחנו יכולים למצוא שמחה גדולה ומבלי לטפס על הרים. הליך יצירת האלבום כולו כמו השיר הזה, מתארים את מסע החיפוש האישי שלי, ממנו נשלפים התובנות לשיריי".

כפי שאפשר להתרשם מהאזנה לסינגל החדש, הלחן המקורי שמלווה את השיר, משלים בעדינות את המסר העמוק ומספק רגע של התבוננות במרוץ החיים הבלתי פוסק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר