שבוע להגעתו ארצה: כמה יעלה הגלקסי S9 בישראל?

מכשיר הדגל של ענקית הטכנולוגיה סמסונג כבר עושה את ההכנות האחרונות לקראת הגעתו לארץ. כמה הוא יעלה לכם? וכמה יעלה דגם הגלקסי 9 הפלוס? (דיגיטל)

גלאקסי S9 (צילום: שאטרסטוק)

כשבוע לאחר השקתו הרשמית של מכשיר הגלקסי 9, וכשבוע בלבד לפני שהוא עושה עליה רשמית לארץ לשיווק רשמי בחנויות, פורסמה ב-ynet רשימת המחירים שתצטרכו לשלם באם תרצו את מכשיר הדגל של סמסונג, אצל היבואנית הרשמית, חברת סאני תקשורת וגם אצל מפעילות הסלולר חברות פרטנר ופלאפון.

על פי הדיווח, חברת סאני, היבואנית הרשמית של המותג תשיק את המכשיר החדש במבצעי השקה הכוללים מתנות והטבות ייחודיות. כשהדגם הרגיל של המכשיר בנפח 64GB יעלה בסאני 3,299 שקלים והרוכשים יקבלו איתו חבילת הטבות הכוללת כרטיס זכרון בנפח 64GB ומגן מסך מתוצרת חברת Pure Gear.

הדגם של ה-128GB יעלה בסאני 3,449 שקלים והרוכשים של דגם זה יקבלו חבילה הכוללת את אותו מגן מסך, תושבת מגנטית לרכב ומטען מהיר לרכב.

מכאן, לדגם היקר יותר, הגלקסי S9 Plus שיעלה ברשת חנויות סאני 3,899 שקלים והוא יגיע בנפח של 128GB. אותו יקבלו הרוכשים עם מגן מסך, תושבת מגנטית לרכב ומטען מהיר לרכב.

חברת פלאפון תמכור את המכשיר הרגיל בנפח 64GB במחיר של 3,299 שקלים כשדגם ה-128GB ידרוש מכם 3,449 שקלים. בפלאפון ידרשו עבור דגם הפלוס שמגיע בנפח של 128GB מחיר של 3,899 שקלים. בחברה הבטיחו כי 2,000 הרוכשים הראשונים יקבלו במעמד הרכישה את המעמד החכם, ה-DEX, וכי כל הזמנה באתר האינטרנט תקבל שליחות חינם עד הבית.

אם תרצו לרכוש את המכשיר דרך רשת פרטנר, תמורת הדגם הרגיל של המכשיר בנפח 64GB תידרשו לשלם 3.279 שקלים ואילו עבור הדגם בנפח 128GB תשלמו 3,479 שקלים. ודגם הפלוס בנפח 128GB יעלה ברשת פרטנר 3,879 שקלים. החברה מציעה לרוכשים בהזמנה המוקדמת משלוח חינם, ועמדת טעינה Dex Station.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר