אאא

ירידה דרמטית באחוזי החשיפה לעיתונות החרדית הכתובה, כך עולה מנתוני סקר טי.ג'י.איי למגזר החרדי המתפרסם הבוקר (חמישי). עוד עולה מהסקר כי תחנת הרדיו 'קול חי' ממשיכה לשמור על מעמדה כתחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי לעומת תחנת הרדיו 'קול ברמה'.

הסקר הנוכחי מלמד יותר מכל כי בעוד שוק האינטרנט - בו אתר "כיכר השבת" מוביל בבטחה במקום הראשון - מתחזק כל העת, הרי שהעיתונות החרדית הכתובה לא מצליחה להתרומם ואף יורדת באחוזי החשיפה.

גורמים בשוק התקשורת מסבירים כי גם בסקר הנוכחי ניתן לראות כי אמצעי המדיה החרדית וענף האינטרנט הזוכה לזינוק משמעותי בשנים האחרונות הוא הקטר המושך אחריו את כל שוק העיתונות החרדית.

הסקר הנוכחי מציג את נתוני החשיפה בחודשים ינואר עד דצמבר 2017, לעומת הסקר הקודם שהציג את נתוני החשיפה בחודשים יולי 2016 עד יוני 2017. (הסקר לפני שנה, הציג את נתוני החשיפה בחודשים ינואר עד דצמבר 2016).

תחנות הרדיו

תחנת רדיו 'קול חי' יורדת מ-26.9 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (30.2% בסקר לפני שנה) ל-24.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, אולם עדיין שומרת על מעמדה במקום הראשון במגזר החרדי.

תחנת רדיו 'קול ברמה' עולה מעט מ-20.5 אחוזי חשיפה בסקר הקודם (20.1% בסקר לפני שנה) לנתון של 20.9 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, אך נשארת במקום השני.

העיתונים היומיים

עיתון "המודיע" שומר על המקום הראשון בגזרת העיתונים היומיים עם 16.6 אחוזי חשיפה, אך רושם ירידה מ-18.1 אחוזים בסקר הקודם (17.0% בסקר לפני שנה).

עיתון "יתד נאמן" במקום השני עם 16.2 אחוזי חשיפה, ירידה מ-17.1 אחוזים בסקר הקודם (19.8% בסקר לפני שנה).

עיתון "המבשר" במקום השלישי - היחיד שמתחזק - עם 13.5 אחוזי חשיפה, לעומת 11.0 אחוזים בסקר הקודם (11.1% בסקר לפני שנה).

עיתון "הפלס" של 'הפלג הירושלמי' רושם ירידה ל-11.2 אחוזי חשיפה, לעומת 13.7 אחוזים בסקר הקודם (10.4% בסקר לפני שנה).

עיתוני סוף השבוע

עיתון "משפחה" שומר על המקום הראשון בעיתוני סוף השבוע עם 21.0 אחוזי חשיפה, לעומת 21.3 אחוזים בסקר הקודם (21.1% בסקר לפני שנה).

עיתון "המודיע", עם 16.5 אחוזי חשיפה לעומת 16.8 אחוזים בסקר הקודם (18.3 בסקר לפני שנה).

עיתון "יתד נאמן" עם 14.3 אחוזי חשיפה לעומת 16.0 אחוזים בסקר הקודם (17.6% בסקר לפני שנה).

עיתון "בקהילה" - מתחזק - עם 11.1 אחוזי חשיפה לעומת 8.9 אחוזים בסקר הקודם (8.0% בסקר לפני שנה).

עיתון "המבשר" מתחזק גם הוא עם 8.7 אחוזי חשיפה לעומת 6.6 אחוזים בסקר הקודם (7.7% בסקר לפני שנה).

עיתון "שעה טובה" עם 1.8 אחוזי חשיפה לעומת 2.5 אחוזים בסקר הקודם (1.8% בסקר לפני שנה).

עיתון "יום ליום" עם הבעלות החדשה עם 2.9 אחוזי חשיפה לעומת 3.3 אחוזים בסקר הקודם (4.5% בסקר לפני שנה).

עיתון "הדרך" של תנועת ש"ס לא נסקר בסקר הנוכחי. 

החינמונים

העיתונים היומיים המחולקים חינם -

עיתון "יתד נאמן" המחולק חינם בימי שלישי עם ירידה ל-41.2 אחוזי חשיפה לעומת 49.9 אחוזים בסקר הקודם (50.1% בסקר לפני שנה).

עיתון "הפלס" של יום שישי יורד גם הוא ל-10.7 אחוזי חשיפה לעומת 13.6 אחוזים בסקר הקודם (11.8% בסקר לפני שנה).

החינמונים המחולקים בסופי שבוע -

רשת "קו עיתונות" עם 25.8 אחוזי חשיפה לעומת 26.1 אחוזים בסקר  הקודם (24.4% בסקר לפני שנה).

רשת "מרכז העניינים" עם 19.1 אחוזי חשיפה לעומת 20.1 אחוזים בסקר הקודם (25.3% בסקר לפני שנה).

מגזינים

מגזין "קטיפה" היוצא מדי שבוע עם 12.1 אחוזי חשיפה לעומת 13.2 אחוזים בסקר הקודם (12.8% בסקר לפני שנה).

מגזין "זמן" היוצא אחת לחודש עם 19.6 אחוזי חשיפה לעומת 21.3 אחוזים בסקר הקודם (19.0% בסקר לפני שנה).

מגזין "טעימות" היוצא גם הוא אחת לחודש עם 10.1 אחוזי חשיפה לעומת 11.2 אחוזים בסקר הקודם (10.3% בסקר לפני שנה).

• • •

מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי. גי. אי. בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר המידע TGI חרדי מהווה יוזמה של אגוד חברות הפרסום ביחד עם משרדי הפרסום של המגזר לקידום ענף השיווק והפרסום המגזרי במטרה לספק כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים גם לפלח זה.

המאגר מבוסס על חתך מיוחד של סקר TGI הבוגרים הכללי בתוספת התאמות ומידע ייעודי הרלוונטי לצורך אפיון וניתוח פרופיל והתנהגות המגזר. הנתונים המפורטים בטבלה הנם על בסיס מדגם סטטיסטי. דהינו יש להתייחס לטבלה במלואה כולל העמודות המציגות את טווח הסטייה הסטטיסטית [רווח בר סמך].