הרופאים נאבקים על חייו

השריפה בבאר שבע: שניאור זלמן בן ה-4 במצב קשה מאוד

מצבו הרפואי של הילד שניאור זלמן שפדוב בן ה-4, שנפגע בשריפה בביתו בבאר שבע, מוסיף להיות קשה מאוד • מבית החולים נמסר: "הרופאים נאבקים על חייו ועדיין הוא לא יצא מכלל סכנה" (בארץ)

בית המשפחה לאחר השריפה (צילום: בראל אפרים, ynet)

מצבו הרפואי של הילד שניאור זלמן שפדוב בן ה-4, שנפגע בשריפה בתחילת השבוע בביתו בבאר שבע, מוסיף להיות קשה מאוד.

מבית החולים 'אסף הרופא' בו מאושפז שניאור זלמן מסרו הבוקר (שלישי) כי "הרופאים נאבקים על חייו ועדיין הוא לא יצא מכלל סכנה".

שניאור-זלמן הועבר אתמול מהיחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע, לטיפול בתא לחץ בבית החולים אסף הרופא.

המשפחה מבקשת מהציבור להמשיך להתפלל לרפואתו השלימה של שניאור זלמן בן זוסלין שולמית בתוך שאר חולי ישראל.

בית המשפחה לאחר השריפה (צילום: בראל אפרים, ynet)

בשעות הלילה אמש נערכה בבית העלמין החדש בבאר שבע הלוויתה של הפעוטה שטערנא-שרה שפדוב, בת השנתיים, שנספתה בשריפה המחרידה.

הדס, סבתה, ספדה לה: "היא הייתה המלאך שלי. אני לעולם לא אשכח את החיוך שלה. שרה הייתה הילדה לפני האחרונה. היא הייתה הפנינה, היהלום".

"שניאור יחלים", אמרה הסבתא. "הוא ילד חזק. עוד לא בן ארבע. שבורא עולם ירחם עליו ועלינו, שיחזור בשלום. אני מאמינה שבורא עולם יחזיר אותו. אני מתחננת לכל עם ישראל שיתפללו שבורא עולם ירחם על שניאור ויחזיר אותו הביתה. רק שהוא יחזור אלי ויגיד 'סבתא, אני רוצה לשחק'. הוא ילד טוב".

היא אף סיפרה על מצבה של האם השכולה: "שולמית שבורה. מרוסקת לרסיסים. היא גיבורה שהצליחה להציל את הילדים שלה. אין על האומץ של האישה הזאת. היא אשת חיל. אם לא שולמית, הילדים היו נשרפים כולם. היא הצליחה להציל אותם, רק לא את שניאור ושרה. הכבאים לא הכניסו אותה לאש. אין הרבה נשים כאלה".

בית המשפחה לאחר השריפה (צילום: דוברות כיבוי והצלה)

ישראל, האב השכול, פנה לציבור, וביקש: "תתפללו לרפואת שניאור זלמן בן ז'וסלין שלומית. מי ששמע את הסיפור ואכפת לו מהילד הגוסס, שיתפלל בשבילו. הוא צריך נס. מכל העולם פנו אליי. אנחנו מחכים לנס. אחותו מתפללת איתנו גם מהשמים, היא כבר עם המשיח. אנחנו צריכים להתפלל על מי שפה".

מחקירה ראשונית של חוקרי השריפות עולה כי מוקד השריפה היה בסלון, וכעת נבדק חשד כי מקור השריפה היה באחד השקעים או מהמזגן, אך טרם נשללה האפשרות שהכל החל כתוצאה ממשחק ילדים באש.

כזכור, בשלב מסוים נראתה הבת הגדולה במשפחה כשהיא עומדת על המרפסת ורוצה לקפוץ. בדירה שמתחת היו ארבעה גברים, אליהם הצטרפו כמה כבאים שצעקנו לילדה שתקפוץ.

הכבאי אולג סידורוב סיפר כי "ראינו שיש שריפה מהקומה השמינית. לאחר כמה דקות ראינו ילדה למעלה עומדת על המרפסת ורוצה לקפוץ. כל האנשים אמרו לה לא לקפוץ. עלינו למעלה, קודם לקומה של השריפה וראינו שאי אפשר להיכנס.

"אז ירדנו לקומה שביעית. נכנסנו דרך דירה של זוג מבוגרים. היו ארבעה גברים שם. הצטרפנו אליהם וצעקנו לילדה שתקפוץ. אמרנו לה שאנחנו מחזיקים לה שמיכה והכול טוב. אחרי שלקחה אוויר צעקנו אחת, שתיים, שלוש והיא קפצה ותפסנו אותה. היו שכנים שרצו ללכת לעזור, אבל מנעתי מהם. מי שהולך לתוך העשן לא חוזר משם".

(צילום: בראל אפרים, ynet)
(צילום: בראל אפרים, ynet)
(צילום: בראל אפרים, ynet)
(צילום: בראל אפרים, ynet)
(צילום: בראל אפרים, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר