פייסבוק הסירה את חשבונו של פרופסור אמיר חצרוני

האייש שהשתמש ברשת החברתית כדי ליצור קרעים, ופגע בדרך באלפי אנשים ממגזרים שונים קיבל את עונשו לאחר שגולשים רבים התלוננו על התכנים אותם הוא מעלה (ברשת)

בני סולומון | כיכר השבת |
חצרוני מעל קברי חללים בהר הרצל (צילום: צילום מסך מפייסבוק)

חשבון הפייסבוק של אמיר חצרוני, פרופסור ופרובקטור ידוע, הוסר היום (שני) שוב על ידי פייסבוק, אלא שהפעם הוסר החשבון לצמיתות לאחר אזהרות וחסימות זמניות שקיבל הפרופסור מפייסבוק לאחר כל מיני התבטאויות חריגות שעוררו את זעמם של גולשים רבים, שמצדם, התלוננו על התכנים הבעייתיים שהוא מעלה.

חצרוני שמשתלח בפומבי בכל מה שיביא לו חשיפה, הרבה להסתכסך עם מזרחיים בהם הוא רואה כ"נגע", ולא בחל להתעמת עם רבנים, אקדמאים סופרים וחיילי צה"ל. ובעבר אף כינה את החרדים "שרצים שבולסים קוגל".

כזכור, לפני כחודש הותקף חצרוני בחריפות על ידי הגר"מ מאזוז, עימות שפורסם "בכיכר השבת". בשיחה שמסר בישיבת כסא רחמים אמר הגר"מ כי שמע חדשות במהלך נסיעה ושם התבטא חצרוני כנגד אכילת מצות בפסח: "אני לא יכול להיות בחג הפסח בארץ ישראל, כי אני רואה יהודים אוכלים מצה", אמר הפרופסור. בתגובה אמר הרב מאזוז: חצרוני גימטריא "השטן", כי זה התגלמות של השטן".

מפייסבוק או מסביבתו של הפרופסור לא נמסרה הסיבה להחלטה להסיר את החשבון, אך הפרופסור טוען כי בתקופה האחרונה כמעט כל פוסט שהעלה הורד על ידי פייסבוק ואמר כי יתבע אותם.

כך או כך, הגולשים ברשת הפייסבוק כבר נושמים לרווחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר